کد خبر : 77894
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401- 58: 14

پیرامون وضعیت جاده رشت به شهرصنعتی؛

فرصت یکماهه بازرسی گیلان به اداره کل راهداری و شهرداری رشت/ هیچ عذری پذیرفتنی نیست

فرصت یکماهه بازرسی گیلان به اداره کل راهداری و شهرداری رشت/ هیچ عذری پذیرفتنی نیست

مشکلات و معضلات ترافیکی و تصادفات شدید جاده‌ای در حدفاصل میدان گیل تا چهار راه شهر صنعتی رشت منجر به فوت و یا جراحت شدید جاده‌ای هم میهنان ما شده است.

به گزارش گیلانستان، روابط عمومی بازرسی کل گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای بند ج ماده ۱۱ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و به منظور مقابله با ترک فعل و انجام وظایف قانونی مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان، این بازرسی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و شهرداری رشت تذکر جدی و هشدار قانونی داد.

در این گزارش آمده است: براساس یافته‌های آماری این بازرسی کل از مراجع ذی ربط، پیرامون مشکلات و معضلات ترافیکی و تصادفات شدید جاده‌ای در حدفاصل میدان گیل تا چهار راه شهر صنعتی رشت که منجر به فوت و یا جراحت شدید جاده‌ای هم میهنان ما شده است لذا بازرسی کل گیلان براساس وظایف و تکالیف ذاتی خود ضمن تهیه گزارش هشداری و الزام به بهبود وضعیت کنونی این محور، فرصت یک ماهه جهت اصلاح و انجام اقدامات موثر برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در این نقاط حادثه‌خیز در حومه شهر رشت داد.

در انتهای این گزارش آمده است: مسئولیت‌ عدم اجرای این وظیفه قانونی بر عهده دو دستگاه یادشده بود و از مصادیق ترک فعل و رفتار مجرمانه تلقی می‌شود و هیچ عذری برای‌ عدم اجرای این تکلیف قانونی از سوی این دو دستگاه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار