کد خبر : 11653
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396- 08: 18

فرماندار ماسال به خاطر پول مجوز کار به پیمانکار آسفالت نمی دهد/ اراده در دولت کنونی وجود ندارد

فرماندار ماسال به خاطر پول مجوز کار به پیمانکار آسفالت نمی دهد/ اراده در دولت کنونی وجود ندارد

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه اراده در دولت روحانی وجود ندارد، گفت: فرماندار ماسال به خاطر ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پول مجوز کار به پیمانکاران آسفالت شهرستان را نمی دهد.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری در گفتگویی، از موانع موجود بر سر راه توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد و اظهار داشت: پیمانکاری ادعا می کند که فرمانداری از حوزه انتخابیه من به وی گفته که مجوز پیمانکاری را امضا می کنم به شرطی که ۵ تا ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنید تا اجازه بدهیم برای مردم کار کنید.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در راه مانده آسفالت در شهرستان ماسال افزود: در ماسال به ۱۵ پیمانکار برای اجرای آسفالت ابلاغ شده اما فرماندار شهرستان به بهانه همان مبلغ به پیمانکار اجازه برداشت مصالح را نمی دهد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما باید از پیمانکار سوال کنید که چرا این پروژه اجرایی نشده است، گفت: وقتی پروژه و پیمانکار پای کار باشد، کارگر فعال می شود، مصالح و اعضای درگیر در آن فعال می شود و چرخه اشتغال راه می افتد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از فعال شدن چرخه تولید و عوامل وابسته به آن در کنار فعال شدن پروژه های عمرانی تاکید داشت و اظهار کرد: اگر پروژه های عمرانی راه بیافتد و دست اندک پیمانکاران نباشد و برای عموم مردم کار شود اشتغال پایدار ایجاد می شود و مهندسان فنی، عمران و نقشه کش و کارگر و غیره پای کار دیده می شوند.

شکری با بیان اینکه اگر مسکن راه اندازی می شد و تولید مسکن راه می افتاد رونقی در این اثنی ایجاد می شد، تصریح کرد: کارخانجات آجرپزی راه می افتاد، در و پنجره سازی و میله گرد و آهن و ۱۰ها مصالح ساختمانی دیگر کار می کردند.

وی نبود اراده را از جمله عوامل کندی در روند توسعه اقتصادی برشمرد و گفت: متاسفانه اراده ای برای کار در دولت کنونی وجود ندارد در غیر اینصورت ما در کشوری زندگی می کنیم که نعمت در آن تمام شده است و همه ی امور امکان پذیر است تنها به اینکه اراده در دولت وجود داشته باشد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید برای آبادانی تلاش واقعی داشته باشند، اعلام کرد: اگر امور کشور و نگاه توسعه به دولت باشد باز هم کار ها انجام شدنی نیست و همه ی ما از جمله سه قوه باید پای کار باشند./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار