کد خبر : 6656
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395- 04: 19

فرمانده انتظامی گیلان: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد/با مقاومت بیشتر کارمندان بانک شاید اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد

فرمانده انتظامی گیلان: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد/با مقاومت بیشتر کارمندان بانک شاید اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به سرقت مصلحانه از بانک تجارت شعبه صدا و سیمای رشت گفت: سرنخ هایی از سارقان بانک تجارت رشت به دست آمده است.

به گزارش گیلانستان , سردار محمد رضا میرحیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره سرقت انجام شده در بانک تجارت رشت اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کوتاهی نسبت به تهیه ابزار در نگهداری پول در بانک ها شاهد اینگونه حوادث هستیم.

وی با بیان اینکه سرقت ساعت ۷:۳۰ ‌‌صبح امروز  در بانک تجارت شعبه صداوسیمای رشت اتفاق افتاد بیان کرد: با توجه به بیمه بودن بانک‌ها مجرمان از این قضیه سوءاستفاده کردند.

فرمانده انتظامی گیلان از کشف سرنخ مناسب از سارقان بانک خبر داد و گفت: همان طور که در سرقت قبلی انجام شده از بانک در کمتر از ۵ روز موفق به شناسایی و دستگیری سارقان و ابزار آن ها شدیم, امیدواریم در حداقل زمان ممکن سارقان را شناسایی کنیم.

میرحیدری با بیان اینکه مبلغ سرقت شده از بانک هنوز به طور دقیق اعلام نشده است عنوان کرد: منتظر حسابرسی دقیق هستیم و مبلغ اولیه ۲۵ میلیون تومان گزارش شده است.

فرمانده  انتظامی استان گیلان  خاطرنشان کرد: رئیس بانک و کارمندان در حادثه مذکور مردانه مقاومت کردند و اگر مقاومت بیشتری صورت می‌گرفت شاید اتفاقات تلخ‌تری رخ می‌داد.

به گزارش تسنیم، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز صبح یکی از شعبات بانک تجارت شعبه رسالت رشت مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت و ۲ سارق به همراه موتور‌سیکلت فاقد پلاک اقدام به سرقت از بانک مذکور کردند.

سارقان با صورت پوشانده به طور مسلح به همراه  یک چاقو و یک کلت به بانک تجارت شعبه رسالت رشت دستبرد زدند و بیش از ۵۰ میلیون تومان وجه نقد به سرقت رفت‌.

گفتنی است در هنگام سرقت چهار کارمند در بانک حضور داشته‌اند که سارقین با تهدید کارمندان و رئیس شعبه مذکور افراد را وادار به باز کردن گاوصندوق بانک می‌کنند‌.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار