کد خبر : 37698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

آیت الله فلاحتی در دیدار با جمعی از جانبازان بالای 50 درصد شفت:

فرمایشات مقام معظم رهبری نهج البلاغه انقلاب است/ زمان ورود نیروهای ارزشی گیلان به عرصه فرا رسیده است/ آماده بودن فضا برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در گیلان

فرمایشات مقام معظم رهبری نهج البلاغه انقلاب است/ زمان ورود نیروهای ارزشی گیلان به عرصه فرا رسیده است/ آماده بودن فضا برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان فضا برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در گیلان را آماده عنوان کرد و گفت: بگذارید همه بفهمند می خواهیم واجب الهی را عملی کنیم و تمام افراد بتوانند به همدیگر تذکر دهند.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ایثارگر و جانبازان بالای ۵۰ درصد شهرستان شفت با اشاره به اینکه جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا از افتخارها و ذخائر نظام اسلامی هستند اظهار کرد: خود را مدیون تلاش ایثارگران در طول انقلاب اسلامی می دانیم و توجه به این قشر از جامعه از وظایف متولیان امر محسوب می شود.
وی، تکلیف را روزی در کنار امام(ره) قرار گرفتن و حضور در جبهه های جنگ عنوان کرد و افزود: امروز در جبهه گسترده تر جنگ نرم قرار داریم و این عرصه وارد خانه های ما شده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه اکنون سه تکلیف به عهده داریم، تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی که یادگار هزار ساله عالمان شیعه به ویژه امام(ره) بوده، نخستین تکلیف است.
آیت الله فلاحتی، ماندگاری در مسیر انقلاب اسلامی را افتخار دانست و بیان کرد: هر کسی خود را فدایی انقلاب بداند بزرگ ترین ارزش است.
وی به حاشیه نشینی و انزوای نیروهای ارزشی و انقلابی گیلان در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: امروز دیگر جای انزوا نیست بلکه زمان ورود نیروهای انقلابی به عرصه است و از این نیروها حمایت می کنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تربیت نسل معاصر دومین تکلیف در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: شیوه های تربیتی باید به روزرسانی شده و براساس مبانی اسلام جدید باشد.
آیت الله فلاحتی یادآور شد: نسل جوان به دنبال الگو است و ایثارگران بهترین الگو برای نسل امروز هستند.
وی، سومین وظیفه نیروهای انقلابی را آگاهی دهی به نسل امروز دانست و اظهار کرد: در بمباران تبلیغاتی دشمن، حرف در عرصه رسانه فراوان داریم زیرا در دوران جنگ نرم رفتار خشن ناکارآمد است.
امام جمعه رشت به فعال شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان اشاره کرد و افزود: بگذارید همه بفهمند می خواهیم واجب الهی را عملی کنیم و تمام افراد بتوانند به همدیگر تذکر دهند.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، گفت: جذب حداکثری اولویت برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان است و نباید به دنبال دفع افراد باشند.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه نباید به دست دشمن بهانه دهیم، بیان کرد: دشمن به دنبال اشکال گرفتن است و خوبی ها را نمی بیند.
وی، خواستار بیان رهنمودهای مقام معظم رهبری در خطبه های نمازجمعه توسط ائمه جمعه گیلان شد و تصریح کرد: اگر قدرت تجزیه و تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب را ندارید فرمایشات رهبری را برای مردم بخوانید.
نماینده ولی فقیه در گیلان، فرمایش مقام معظم رهبری را نهج البلاغه انقلاب توصیف کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی در بخش اقتصادی جامعه است، خاطرنشان کرد: عالم دین نباید مال طلب، مقام طلب و معصیت طلب باشد زیرا موجب خسران در دنیا و آخرت می شود.
وی ادامه داد: دولت ها و مسئولان آمدند اما نه تنها امر به معروف و نهی از منکر را احیا نشد بلکه از اجرای آن جلوگیری کردند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه وظیفه داریم محیط خود را درست کنیم، خاطرنشان کرد: بنا داریم امر به معروف و نهی از منکر را در گیلان استمرار ببخشیم و این فریضه الهی را همگانی کنیم.
آیت الله فلاحتی، فضا برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در گیلان را آماده ذکر کرد و یادآور شد: بیشتر مسئولان مرتبط با انجام این فریضه الهی،در مسیر و پای کار هستند.
وی با اشاره به تغییر بعضی از ائمه جمعه، اظهار کرد: زمانی قرار بود که مدت حضور ائمه جمعه مدت ۳ یا ۴ سال باشد بنابراین انتظار داریم اگر امام جمعه جدیدی در شهرها آمد نیروهای ارزشی، ایثارگر و انقلابی از آنها حمایت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار