کد خبر : 6815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

فرهنگ بسیجی در بین مدیران و اقشار مختلف جامعه گسترش یابد

فرهنگ بسیجی در بین مدیران و اقشار مختلف جامعه گسترش یابد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی در بین مدیران و اقشار مختلف جامعه گسترش یابد گفت: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه توسعه یابد دشمن نمی‌تواند در کشور ما جایی پیدا کند.

به گزارش گیلانستان :حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگویی، اظهار داشت: پایداری کشور ما بر اساس آمادگی نیروهای بسیج است و هرموقع بسیجیان به صحنه آمدند حماسه آفریدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی در بسیجیان موج می‌زند بیان کرد: اگر فرهنگ بسیجی در کشور ما گسترش یابد کشور ما از انواع آسیب‌ها بیمه می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان با تاکید بر اینکه باید فرهنگ بسیجی در بین مدیران و اقشار مختلف جامعه گسترش یابد بیان کرد: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه توسعه یابد دشمن نمی‌تواند در کشور ما جایی پیدا کند.

وی فرهنگ بسیجی را فرهنگ ایثار, فرهنگ از خود گذشتگی, فرهنگ دینداری و فرهنگ ولایت عنوان کرد و گفت: بسیج عصاره‌ای از خوبی‌ها و شایستگی‌ها است و باید فرهنگ بسیجی در کشور ما گسترش یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: همانطور که بسیجیان ما در جنگ سخت حماسه آفریدند امروز باید در جنگ نرم حماسه بیافرینیم و در جنگ نرم پیشتاز باشیم.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار