کد خبر : 84944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است

فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فرهنگ شهدا را ضامن بقای نظام دانست و گفت: گیلانی ها آماده استقبال از شهدای گمنام هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فاطمیه استان گیلان برای هماهنگی مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت بویژه زنان است.

 

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان، بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در این کشور، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است و باید پررنگ شود.

 

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور بویژه گیلان، افزود: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مأنوس هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، بیان کرد: همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری مراسم سه شهید گمنام هم باشکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار