کد خبر : 15381
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

فرود اضطراری هواپیمایی در رشت که از مسکو به سمت تهران در حرکت بود

فرود اضطراری هواپیمایی در رشت که از مسکو به سمت تهران در حرکت بود

مدیرکل فرودگاه گیلان از فرود اضطراری هواپیمایی ماهان به دلیل نامساعد بودن حال یکی از مسافران خبر داد و گفت: هواپیما تا دقایقی دیگر به مسیر پروازی خود به سمت تهران ادامه می‌دهد.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا کریم آقایی دقایقی پیش در گفت‌وگویی با اشاره به فرود اضطراری هواپیمایی ماهان در فرودگاه سردار جنگل رشت، اظهار کرد: پروازی از مسیر مسکو به فرودگاه حضرت امام در حال حرکت بود که در حین پرواز به دلیل نامساعد بودن حال یکی از مسافران مجبور به فرود اضطراری شد.

وی بابیان اینکه خلبان نزدیک‌ترین فرودگاه را برای نشستن اضطراری رشت انتخاب کرده، افزود: خلبان نزدیک‌ترین فرودگاه به فرودگاه حضرت امام را سردار جنگل رشت انتخاب کرد و در ساعت 16:51 فرود آمد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اعلام اینکه پس از نشست هواپیما بیمار را از هواپیما خارج کردیم، گفت: بیمار پس از خروج از هواپیما به یکی بیمارستان‌های سطح شهر رشت ارجاع شده است.

کریم آقایی با اعلام اینکه این پرواز تا دقایقی دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهد، بیان کرد: در حال حاضر این هواپیما در حال سوخت‌گیری است و تا دقایقی دیگر به سمت فرودگاه حضرت امام پرواز خواهد کرد.

وی گفت: بیماری که موجب فرود اضطراری هواپیمایی ماهان شد ایرانی بوده است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار