کد خبر : 76349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

فروریختن سنگ معدن در یکی از معادن رودبار

فروریختن سنگ معدن در یکی از معادن رودبار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به حادثه ریزش سنگ معدن در یکی از معادن رودبار گفت: تیم‌های امدادی به محض دریافت گزارش مبنی بر ریزش سنگ معدن بر روی دستگاه بیل مکانیکی به محل حادثه رفتند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان ایجاد حادثه در معادن امری طبیعی است، اظهار کرد: کار در معدن یکی از سخت‌ترین مشاغل در کشور جهان است زیرا همواره معدن کاران و کارگران معدن دچار حادثه شده و امکان ریزش معدن وجود دارد که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به حادثه ریزش سنگ معدن در یکی از معادن رودبار گفت: تیم‌های امدادی به محض دریافت گزارش مبنی بر ریزش سنگ معدن بر روی دستگاه بیل مکانیکی به محل حادثه رفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از مصدوم شدن یک نفر در اثر ریزش سنگ معدن خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم دیگر از پایگاه جمال آباد لوشان و خودروی ست نجات در محل حاضر شده و به امداد رسانی پرداختند.
به گفته غلامی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از تثبیت موقعیت حادثه، سریعاً نسبت به رها سازی تنها مصدوم این حادثه اقدام کردند.

وی با قدردانی از همکاری دیگر نهادها در عملیات نجات فردا مصدوم شده به علت ریزش معدن بیان کرد: در کنار جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار