کد خبر : 30498
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397- 41: 12

فریاد گیلانی‌ها کوبنده‌تر از تحریم‌های پوشالی آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان

فریاد گیلانی‌ها کوبنده‌تر از تحریم‌های پوشالی آمریکا در راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی و تجمع بی‌نظیر و پرشکوه مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان رشتی در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، راهپیمایی و اجتماع بزرگ دانش‌آموزان و دانشجویان دیار میرزا کوچک جنگلی هم‌زمان با فرارسیدن روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

مردم، دانشجویان و دانش آموزان رشت نیز با گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان راهپیمایی گسترده خود را از دقایقی پیش آغاز کرده و با مشت‌های گره‌کرده با سردادن شعارهای «مـرگ بـر آمریـکا»، «هیهات من‌الذله»، «مـرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر آل سعود» آمده‌اند تا بار دیگر صدای خود را به گوش جهانیان رسانده و برگ زرین دیگری را در دفتر عدالت‌خواهی و صلح جهانی ایران اسلامی رقم زدند.

مردم رشت از مسیرهای چهارگانه سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی و میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی و ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی و بقعه متبرکه دانای علی، خیابان طالقانی، میدان سید جمال‌الدین اسدآبادی (سبز میدان) خود را به میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت می‌رسانند تا با اجتماع عظیم به استماع سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما بنشینند.

نکته قابل‌توجه در راهپیمایی امروز مردم رشت حضور پرشور ورزشکاران، دانش‌آموزان و دانشجویان است که در قالب انجمن‌های دانش‌آموزی و تشکل‌های دانشجویی در این راهپیمایی حضور گسترده پیداکرده‌اند.

راهپیمایان رشتی ۱۳ آبان ماه امسال با گام نهادن در مسیرهای راهپیمایی سیلی محکمی بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار زدند و اعلام کردند هرچقدر تحریم شوند مقاومت و استکبارستیزی‌شان تا وجود ظلم و تزویر و ‌زور بیشتر خواهد شد.

حضور پرشور و شکوه دانش‌آموزان و دانشجویان گیلانی در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بار دیگر علاوه بر اعلام انزجار و تنفر از مثلث شوم و خشم و خصم، این بار لانه جاسوسی آمریکا را در منطقه و جهان تسخیر کرده و امید نابودی استکبار جهانی را به دنیا نوید داد.                                                                                                                 فارس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار