کد خبر : 29735
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

فشار یکی از نمایندگان استان گیلان به دانشگاه آزاد اسلامی رشت!!

فشار یکی از نمایندگان استان گیلان به دانشگاه آزاد اسلامی رشت!!

این که آقای نماینده به چه علتی اصرار دارند معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی رشت از افراد آموزش و پرورش باشند؟!

به گزارش گیلانستان، به نقل از نشریه بسیج دانشگاه آزاد رشت؛ به تازگی خبری از اطراف به گوش می رسد که یکی از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و ریاست دانشگاه فشار آورده است که باید تمامی افرادی که در معاونت های دانشگاه به کار گرفته می شوند از افرادی باشند که سابقه کار در ” آموزش و پرورش” داشته باشند!!!

در اینجا چندین مسئله وجود دارد که توجه به آن خالی از لطف نیست!

ابتدا این که آقای نماینده به چه علتی اصرار دارند معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی رشت از افراد آموزش و پرورش باشند؟!

چه اتفاقی ممکن است در پشت پرده این ماجرا افتاده باشد ؟

نکته بعد آن است که از آقای نماینده انتظار می رود در این شرایط بحرانی و حساس اقتصادی اجتماعی کشور، ایشان به وظایف نمایندگی خود به درستی بپردازند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشکلات و مسائل مهم استان و شهر خود را حل و فصل نمایند نه اینکه تمرکز خود را بر آن بگذارند تا چندین پست معاونت در یک دانشگاه به افرادی از قشر خاص برسد.

از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به ویژه ریاست محترم آن انتظار می رود که در انتصابات دانشگاه درگیر و گرفتار ملعبه های سیاسی پشت پرده نشوند و افراد را بر اساس کارایی، مومن و متعهد بودن، ملتزم بودن به نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه انتصاب نمایند.

بی تردید قرار گرفتن اشخاصی که شایسته یک مسئولیتی نمی باشند در جایگاه های مختلف هم از یک سو نوعی خیانت محسوب می شود و از سوی دیگر کل مجموعه از ناکارآمدی آن شخص ضربه خورده و زیر سئوال می رود.

دانشگاه آزاد اسلامی در گذشته گرفتار این بازی ها و توافق های پشت پرده بوده و شاهد این
بوده ایم که افرادی به ناحق در جایگاهی قرار گرفتند و از همین نقطه نیز دانشگاه متحمل آسیب شده است اما با مدیریت جدید، امیدی در دل دانشجویان و دل سوزان این دانشگاه به وجود آمده و طی دوسال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی برخوردی قاطع با رانت و مسائلی از این دست داشته است و امید است این روند همچنان ادامه پیدا کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان یک تشکل انقلابی و مطالبه گر ،خود را ذاتاً موظف می داند مسائل و اتفاقات دانشگاه را به جدیت رصد نماید و تمام تلاش خود را انجام دهد تا رویداد ها و اتفاقات گذشته در دانشگاه تکرار نشود و با هرگونه فشاری از بیرون دانشگاه در مسائل مختلف مخالف بوده و در این مسیر به طور کامل از مدیریت دانشگاه حمایت میکند.

کلام آخر این که از آن نماینده محترم درخواست داریم تا فشارها را بر دانشگاه متوقف نماید و به وظایف اصلی و ذاتی خویش به عنوان یک نماینده بپردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار