کد خبر : 47510
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398- 15: 11

فضای داغ میتینگ‌های انتخاباتی در شهرستان ماسال

فضای داغ میتینگ‌های انتخاباتی در شهرستان ماسال

همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی، میتینگ‌ها و سخنرانی‌های کاندیداهای صلاحیت شده حوزه انتخابیه ماسال داغ است.

به گزارش گیلانستان نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم کمتر از سه روز دیگر فرصت دارند تا آرای مردم را به سبد خود هدایت کنند.

برهمین اساس تحرکات انتخاباتی درحوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال به بالاترین میزان خود رسیده و هر داوطلب و جریانی می‌کوشد تا آخرین حرف‌ها را بزند و هر آنچه در دست دارد برای جذب آرا به میان آورد.

فضای شور و اشتیاق در صحنه‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز وارد فاز جدی تبلیغاتی و دقایق پایانی خود رسیده است و ۲۰ کاندیدای تایید صلاحیت شده این حوزه اقدام به برگزاری میتینگ‌های تبلیغاتی می‌کنند.

 فعال بودن برخی از ستادهای انتخاباتی کاندیداها و ایجاد تجمعات گروهی در مقابل ستادها در ساعت‌های نزدیک به شب در سطح شهر که باعث ایجاد ترافیک‌های کوچک و بزرگ در سطح شهر می‌شود را می‌توان از نکات قابل ذکر در این روزهای شور و اشتیاق انتخاباتی شهرستان ماسال نام برد.

در این بین روز شنبه کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میدان اصلی شهر ماسال اقدام به سخنرانی کردند و هر یک از کاندیداها با طرفداران خود پا به میدان گذاشتند.

برخی از این داوطلبان به حدی تعداد طرفدارانشان زیاد بود که کل محوطه میدان اصلی شهر را در بر گرفته بودند و اما برای برخی به قدری کم بود که شاید تعدادی انگشت‌شمار به پای سخنرانیشان ایستادند و به سخنانشان گوش فرادادند.

از نکات قابل توجه در این سخنرانی‌ها می‌توان به زیر سوال بردن اقدامات انجام شده توسط نماینده فعلی اشاره کرد که اکثر کاندیداها با وعده وعیدهایی که می‌دانند درصدد تخریب نماینده فعلی بودند.

*مردم دیگر هیچ کاری با منابع طبیعی نخواهند داشت

«محمود شکری» با بیان اینکه مردم غیور تالش ۴۰ سال به اراجیف دشمنان گوش ندادند و راه خدا را رفتند اظهار کرد: مردم باید در این جنگ اقتصادی کسی را در خانه ملت داشته باشند که دشمن شناس باشند.

نماینده فعلی و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تالش بزرگ با بیان اینکه باید یک نماینده انقلابی، دشمن‌شناس، آسیب‌شناس و مردم‌شناس باشد تا برای مردم در آن جایگاه بزرگ کاری انجام دهد افزود: نماینده باید به ولایت‌پذیری معروف و پاک و صادق باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۴۰ روستا در هشت سال نمایندگی‌ بنده آسفالت شد گفت: در چنین شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی، نماینده شما این کارها را انجام داده است.

شکری با بیان اینکه در این هشت سال بیش از یک هزار و ۲۵۰ مسکن مددجویی احداث شده است تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ اشتغال با تسهیلات چهار و ۶ درصد ایجاد کرده‌ام.

این کاندیدای تالش بزرگ با اشاره به مشکلات مردم در زمینه منابع طبیعی خاطرنشان کرد: تنها نماینده در ایران که پیگیری این کار را بر عهده داشت من بودم و مردم دیگر هیچ کاری با منابع طبیعی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه با ایجاد رعب و وحشت نمی‌شود کاری کرد و افراد باید اجازه دهند نماینده حرفش را بزند اظهار کرد: جاده ییلاقات ماسال به گیلوان بعد از فصل سرما، آسفالت خواهد شد.

* سند کذایی منابع طبیعی در ماسال و شاندرمن باطل است

«اکبر کوهی» با بیان اینکه اعتبار من از پول و ثروت به دست نیامده بلکه اعتبارم یکایک مردم هستند افزود: کاندیدا باید نگاه مردم به انتخابات را تغییر دهند و پول و ریا و تزیور را کنار بگذارند.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تالش بزرگ با انتقاد از وضعیت جاده‌های شهرستان ماسال گفت: جاده هایمان تکه‌تکه است.

وی با بیان اینکه ریال به ریال درآمد ییلاقات باید به مردم همین شهر برسد تصریح کرد: سند کذایی منابع طبیعی در ماسال و شاندرمن را همینجا اعلام می‌کنم که باطل است.

کوهی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: دنبال افرادی که با دزدی و تزویر و ریا کارناوال راه می‌اندارند، نروید.

این کاندیدای حوزه تالش بزرگ با اشاره به اینکه مدیران غیربومی بلای جان ماسال و تالش هستند اظهار کرد: دروغ می‌گویند که مشکل منابع طبیعی در ماسال را حل کردیم، چند تا روستا که کلا چهار قبیس منابع طبیعی ندارند را آزاد کردند که بگویند به فکر مردم هستیم.

* باید برای توسعه این سه شهرستان قدم برداریم

«علی فتح‌اللهی» با بیان اینکه مردم از دورویی و تزویر بدشان می‌آید افزود: از نظر نماینده فعلی همه جز خودش خائن و دروغگو هستند.

این کاندیدای حوزه تالش بزرگ با بیان اینکه اگر به جای اشک و گریه، به عقلانیت، کارنامه و برنامه رای بدهیم موفق خواهیم شد گفت: دیگر فقط حرف زدن و شعار دادن بس است و باید برای توسعه این سه شهرستان قدم برداریم.

وی با بیان اینکه بنده تجربه اداری و سابقه علمی دارم تصریح کرد: در منطقه سیاهداران و گیسوم و کشلی تالش از عرصه‌های منابع طبیعی به‌صورت قانونی استفاده کرده و آن را توسعه داده‌ایم.

فتح‌اللهی خاطرنشان کرد: به کاسبان و جوانان مسیر ییلاقات ماسال می‌گویم به کاسبی شما رنگ و بوی قانونی خواهم داد تا مامور منابع طبیعی نتواند جلوی کسب و کار شما را بگیرد.

* در خصوص منافع مردم با هیچکس تعارف نداریم

«حسن محمدیاری» با بیان اینکه مرد قانون هستم و در فضای قانون کار اجرایی کرده‌ام و می‌دانم چگونه قانون را به نفع این مردم اصلاح کنم اظهار کرد: نباید در حوزه منابع طبیعی با افرادی که سالها در شهرستان ماسال زمین داشته‌اند برخورد کرده و به دادگاه کشاند.

این کاندیدای حوزه تالش بزرگ با بیان اینکه ما مرد عمل هستیم و افراد قوی هیچگاه به بن‌بست نمی‌رسند زیرا راهی پیدا می‌کنند یا راهی خواهند ساخت افزود: ما به قدرت خودمان اعتماد داریم و در خصوص منافع مردم با هیچکس تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه اگر وزیر و رئیس جمهور هم در خط ما نباشد ما به‌خاطر منافع مردم با او در یک مسیر خواهیم بود گفت: ما هیچگاه در گوش مهمان خود نمی‌زنیم و برای گرفتن حق مردم برخورد فیزیکی نخواهیم داشت.

گفتنی است، در  زمینه انتخابات، نظم و شور و اشتیاق تبلیغاتی کاندیدا این دوره نشان از خلق حماسه‌ای بزرگ از طرف مردم تالش بزرگ در ۲ اسفند ماه حکایت دارد و پخش انواع پوسترها و عکس‌ها با نماهای مختلف در  شب‌های  شلوغ انتخاباتی به یک رقابت تبدیل شده است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار