کد خبر : 58265
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399- 04: 11

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

فضای فرهنگی برای حاکمیت نهضت مهدوی آماده شود

فضای فرهنگی برای حاکمیت نهضت مهدوی آماده شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر ضرورت آشنایی مردم با مختصات مطلوب دینی اهل بیت، گفت: فضای فرهنگی برای حاکمیت نهضت مهدوی آماده سازی شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج)، اظهار کرد: اهل ایمان باید به اقتضای زمان و مکان برای تعجیل فرج حضرت ولیعصر (عج)، ضمن دعا، تمام حرکات و رفتارهای زندگی خود را برای ظهور و حاکمیت ایشان آماده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن شناسی و زمان شناسی از مهم‌ترین خصایص شیعه با معرفت و تمدن‌خواه است، تصریح کرد: شیعیان علاوه بر شناخت درست از زمان خود باید با دشمنان دین، آرمان و مکتب خود نیز آشنایی داشته باشد.

وی ادامه داد: شیعه بر اساس این آشنایی باید حرکات فرهنگی و هر نوع اظهار عقیده و اعمال خود را با آرمان مهدویت تنظیم کند.

مهدوی با تاکید بر اینکه دشمنان مهدویت یعنی صهیونیست‌ها می‌خواهند با ادبیات اختلاف انگیز در امت اسلامی و در جهان مستضعفین زمینه تسلط دائمی استکبارانه خود را فراهم کند، افزود: یکی از آن توطئه‌های قدیمی دشمنان قرآن و اسلام، اختلاف افکنی‌هایی است که در قالب‌های مختلف انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: هیأت‌های مذهبی، مداحان، سخنرانان، روحانیون، اهل تبلیغ و همه ارادتمندان اهل‌بیت (ع) باید مواظب باشند که هرگونه مراسم، اظهارنظر و حرکتی که بخواهد به وحدت امت مسلمان خدشه وارد کند، نارضایتی امام عصر را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه امام زمان (عج) و اهل‌بیت (ع) از شیعه‌ای که شأن مکتب آنها را رعایت نکند و به هر صورتی در قالب ابراز محبت‌های کور اسرائیلی موجب وهن شود رضایت ندارند، خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد، هیأت‌های مذهبی، مجموعه‌های دینی، شخصیت‌های اثرگذار فرهنگی و اجتماعی در مسیر حرکت دشمنان اسلام حرکت نکرده و به سرور و شادی مربوط به آغاز امامت صاحب‌الزمان (عج) بیشتر توجه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: بسیاری از مجالس و هیأت‌های مذهبی در این مدت باید در رابطه با حکومت دادگستر امام زمان (عج) برگزار شود و در دام فرقه تشیع لندنی و امثال فرقه‌هایی که مورد توجه رسانه شیطان صفت و اختلاف افکن صهیونیستی هستند، گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه باید در مسیر ولایت و امامت حضرت مهدی (عج)، جز شیعه‌های تمدن‌خواه عصر غیبت باشیم، گفت: در تمام محافل دینی، باید توجه مردم در این اوضاع سخت کرونایی با مختصات مطلوب دینی فرهنگ اهل‌بیت (ع) تعریف شود.

مهدوی با تاکید بر اینکه نباید به اعمال سلیقه‌های دست ساز جعلی دستگاه صهیونیست و انگلیسی‌ها تن دهیم و در برابر آنها باید قیام مومنانه داشته باشیم، عنوان کرد: بهترین فرهنگ‌سازی، ایجاد فضای فرهنگی برای حاکمیت نهضت مهدویت و توجه به کلام مقام معظم رهبری در این روزها است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار