کد خبر : 19353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

فضای مجازی سبب کاهش تحرک دانش آموزان شده است

فضای مجازی سبب کاهش تحرک دانش آموزان شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به کاهش تحرک دانش آموزان در سال‌های اخیر گفت: فضای مجازی سبب شده است تا تحرک دانش آموزان کم شود.

به گزارش گیلانستان، مهدی حاجتی صبح امروز در آئین افتتاح چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در رشت اظهار داشت: مشارکت همه‌جانبه مدیران، دانش‌آموزان و سایر مجموعه‌های ذی‌ربط در حوزه ورزش و تربیت بدنی از اهداف برگزاری این المپیاد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه امروز دانش آموزان از تحرک و جنب و جوش کمی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: این کم تحرکی سبب بروز مشکلاتی نظیر چاقی در میان دانش آموزان می‌شود.

حاجتی با بیان اینکه اگر بخواهیم سلامت دانش‌آموزان را در آینده تضمین کنیم باید آن‌ها را به‌سوی ورزش و تحرک سوق دهیم عنوان داشت: آسیب‌های فضای مجازی سبب شده است تا تحرک دانش آموزان کم شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ترویج تغذیه سالم در میان دانش آموزان در مدارس ابراز داشت: ترویج فرهنگ صحیح تغذیه در میان دانش آموزان از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اعلام اینکه در سال گذشته 165 هزار دانش آموز از 469 مدرسه در سطح استان گیلان در المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کرده‌اند گفت: در تلاش هستیم تا آمار 44 درصدی مشارکت دانش آموزان در سال گذشته را به سقف 50 درصد برسانیم.

حاجتی خاطرنشان کرد: باید سواد جمعی و آگاهی دانش آموزان را نسبت به ورزش افزایش دهیم تا شاهد پویایی هرچه بیشتر دانش آموزان باشیم و در این مسیر تمام دستگاه‌های ذی‌ربط باید کمک‌کار آموزش و پرورش باشند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار