کد خبر : 16147
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396- 48: 17

فعالیت دانشکده خبر استان گیلان آغاز شد

فعالیت دانشکده خبر استان گیلان آغاز شد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: فعالیت آزمایشی دانشکده مجازی خبر این سازمان در آستانه روز خبرنگار اغاز شد.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری در گفت‌وگویی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰رسانه در گیلان فعال است، اظهار کرد: آموزش و ساماندهی علمی و تخصصی خبرنگاران گیلانی در دستور کار است.

وی با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی دانشکده مجازی خبر استان گیلان، افزود: این دانشکده مجازی همزمان باز ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: وب‌سایت دانشکده مجازی خبر استان گیلان www.gilanrasane.ir راه‌اندازی شده و اخبار و اطلاعیه‌های برگزاری دوره‌های کوتاه مدت رسانه از طریق این پایگاه اینترنتی اعلام می شود.

جعفری با اشاره به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت رسانه در دانشکده مجازی خبر استان گیلان، تصریح کرد: دانشکده مجازی خبر برای نخستین بار در استان‌های کشور و با هدف استمرار آموزش‌های رسانه‌ای اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشکده مجازی مذکور زیر نظر اساتید علوم ارتباطات اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی از وطایف ابلاغی سازمان بسیج رسانه استان گیلان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: دانشکده مجازی خبر در پنج گروه آموزشی خبرنگاری، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، شبکه‌های اجتماعی، عکاسی و گرافیک و فقه رسانه تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.

جعفری از آمادگی سازمان بسیج رسانه گیلان برای برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت رسانه‌ای در شمال کشور، اظهار کرد: آماده همکاری با نهادها و سازمان‌های گیلان برای برگزاری دور های تخصی روابط عمومی هستیم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار