کد خبر : 62626
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399- 48: 17

مدیر کل کمیته امداد گیلان:

فعالیت شورای زکات در بیش از ۲ هزار روستای گیلان

فعالیت شورای زکات در بیش از ۲ هزار روستای گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت شورای زکات در بیش از دو هزار روستای استان ، گفت: ۲۸ میلیارد تومان زکات امسال جمع آوری شده است.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه توزیع ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی بین نیازمندان در مصلای امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه عزت و اقتدار و امنیت خود را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات در جامعه، اضافه کرد: شورای زکات در بیش از دو هزار روستای استان گیلان تشکیل شده و فعالیت دارد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد گیلان، ادامه داد: کمیته امداد در حوزه‌های تحصیلی، آزادی زندانیان، درمانی، احداث و بازسازی مسکن برای مددجویان و فراهم کردن امکانات آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش اقدامات مختلفی را انجام داده است.

اهرابی با بیان اینکه یکی از اقدامات این سازمان تأمین جهیزیه برای تازه عروسان است، عنوان کرد: طی این مدت ۳۶ فقره جهیزیه به ارزش ۴۴۸ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد استان گیلان تأمین شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و بستری در خانه تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و خدمات حمایتی دریافت می‌کنند.

اهرابی با بیان اینکه امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان در بحث زکات، کمک معیشتی پرداخت کردیم، ادامه داد: این کمک‌ها توسط شورای زکات کمیته امداد استان گیلان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه احداث مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان، گفت: تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه احداث مسکن و ۲۶۱ میلیون تومان جهت بازسازی و مرمت خانه به مددجویان پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار