کد خبر : 4222
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1395- 24: 9

فعالیت شورای مشورتی اصلاح طلبان غیرقانونی است/ آنها خودشان را تنها اصلاح طلبان کره ی زمین می دانند

فعالیت شورای مشورتی اصلاح طلبان غیرقانونی است/ آنها خودشان را تنها اصلاح طلبان کره ی زمین می دانند

دبیر حزب مردمسالاری گیلان، شورای مشورتی اصلاح طلبان را غیر قانونی دانست و گفت: آنها فکر می کنند تنها اصلاح طلبان روی کره ی زمین خودشان هستند.

به گزارش درگیلان، دیدار اعضای حزب مردم سالاری  گیلان با محمد احمدپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.
در این دیدار که ساعت ۵ عصر امروز و در دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، اعضای حزب مردم سلااری دغدغه های پیش روی خودشان را بازگو کردند.
ابتدا کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان ضمن معرفی و بازگو کردن پیشینه این حزب و چگونگی پیدایش آن، این حزب را یک حزب دنباله رو خط امام (ره) عنوان و اعضای تشکیل دهنده آن را افرادی میانه رو دانست.
لشکری در ادامه و در خصوص انتخابات مجلس سال گذشته گفت : در این دوره از انتخابات مجلس شاهد پیدایش گروهی نوظهور در انتخابات بودیم که از ابتدا با شکل گیری آن مخالف بودیم؛ گروهی که به عقیده ما غیر قانونی بوده و هست.
متاسفانه افراد این گروه خود را تنها اصلاح طلبان روی کره ی زمین می دانستند و با این منطق به کار خود ادامه می دادند.
این رفتار بدور از منش واقعی اصلاح طلبی بود و واقعا به بدنه اصلاحات ضربه اساسی وارد کرد. ثمره ی شورای مشورتی اصلاح طلبان تنها تفرقه بین فعالین اصلاح طلب بود.
فعال سیاسی استان گیلان در ادامه خطاب به احمدپور گفت : آقای احمدپور لطفا تکلیف ما را همینجا روشن کنید، اگر قرار است گروه های بدون مجوز فعالیت کنند پس ما هم این همه هزینه را متحمل نشویم و خودسر برنامه هایمان را پیش ببریم.
لشکری افزود: اخبار این شورا را به تهران و به گوش برخی بزرگان جریان اصلاحات هم رسانده ایم و آنها نیز همواره به شکل گیری احزاب و قدرت گرفتن آنها تاکید داشتند.
قرار نیست در کشوری که قانون آن شفاف است هر کس برای خود هر کاری بکند، اگر گروه ها می خواهند کار کنند باید به قانون اساسی کشور پایبند باشند. اگر علاقه مند به فعالیتهای سیاسی هستند بیایند یا یک حزب تشکیل بدهند یا در سایر احزاب مشغول به فعالیت شوند.
این فعال سیاسی در ادامه تعامل احمدپور با احزاب را در طول دهه ی اخیر بی سابقه دانست و گفت ایشان همیشه مدافع و یارو یاور احزاب قانونی بوده اند.
دبیر کل حزب مردم سالاری در پایان و در خصوص انتخابات دور آینده ریاست جمهوری نیز گفت: در حال حاضر گزینه ای بهتر از آقای روحانی نداریم و قطعا برای پیروزی ایشان تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

در ادامه حمید نیکخو عضو دیگر حزب مردم سالاری گیلان گفت: بارها و بارها با آقای لشکری به روستاهای مختلف گیلان رفته ایم و نفرات نخبه را شناسایی کرده ایم تا حزب را سر پا نگه داریم. ما این حزب را یک فرصت میدانیم تا به واسطه آن دغدغه های اجتماعی مردم را مطرح کنیم.
این فعال سیاسی در ادامه از معاون استاندار خواست تا نسبت به ارتقای سطح کیفی و کمی مدارس استان گیلان نگاه ویژه ای داشته باشد.
نیکخو گفت: از مدیر کل آموزش استان تقاضا داریم امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مدارس قرار گیرد، زیرا در برخی مدارس خصوصا در غرب گیلان مشکلات سخت افزاری و کمبود امکانات برجسته است.
وی دادامه داد باید تلاش کنیم تا به لحاظ قبولی در کنکور آمار گیلان را بلاترببریم و به سطح مطلوبتری برسانیم.
عضو حزب مردم سالاری از معاون استاندار خواست تا به بحث بنیاد تبرک در مدارس گیلان توجه بیشتر شود زیرا گیلان آمادگی آن را داراست و این موضوع می تواند سطح کیفی مدارس را بالا ببرد.

در ادامه شهرام میرزایی دیگر عضو حزب مردمسالاری گیلان گفت: اقتصاد مساله ای بوده که همیشه حائز اهمیت بوده اما این روزها اقتصاد به مساله مهمتری تبدیل شده است.
این فعال سیاسی ادامه داد: دولت روحانی به لحاظ اقتصادی کشور را نجات داد و طبق اخباری که به دست می رسد با توجه به برداشته شدن تحریمها تا چند ماه آینده سطح صادرات به دوران قبل از تحریم باز خواهد گشت.
این خبر خوبی برای مردم و کشور خواهد بود. از طرفی اما بخش مسکن که شغلهای بسیار زیادی را ایجاد کرده بود این روزها دررکود است و سبب بیکاری در این بخش شده است. البته دولت تلاش دارد تا این صنعت را رونق دهد و با رونق آن شاهد رونق دوباره ی اشتغال در این بخش خواهیم بود.
میرزایی همچنین در خصوص انتخابات اخیر گفت: در انتخبات مجلس مردم نشان دادند به دولت روحانی اعتماد کامل دارند، بخصوص در تهران و شهرهای بزرگتر این موضوع محسوس بود. متاسفانه مجلس گذشته چوب لای چرخ دولت می گذاشت اما مجلس فعلی مجلسی قوی تر خواهد بود.
در ادامه برخی دیگر از اعضای این حزب موضوعات مختلفی را بیان کردند./ماسال فردا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار