کد خبر : 27141
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

فعالیت فرهنگی در چارچوب کار اداری و شرح وظایف نمی‌گنجد

فعالیت فرهنگی در چارچوب کار اداری و شرح وظایف نمی‌گنجد

معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: اساس و پایه فعالیت فرهنگی مبتنی بر نوع باوری که داریم، است و هیچوقت در چارچوب کار اداری و شرح وظایف نمی‌گنجد لذا همواره عرصه فرهنگ، جولانگاه باورهایی است که به آنها اعتقاد قلبی داریم.

به گزارش گیلانستان، علی اصغر جمشیدنژاد امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها که در  مجتمع فرهنگی خاتم‌الانبیا رشت برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: حضور در جمع فرهیختگانی که دل در گرو دین دارند و مباحث مربوط به ارزش‌ها و باورهای اسلامی که الگوهای اصلی زندگی هست را مورد توجه قرار دادند، مایه مباهات است.

معاون سیاسی استانداری گیلان افزود: فعالان عرصه رسانه و مطبوعات، به عنوان یکی از حلقه‌های واسط اصلی بین مردم و دولت، رکن چهارم دموکراسی محسوب می‌شوند که امروز قسمتی از فعالیت‌های‌شان بر هشتمین امام شیعیان متمرکز شده است.

وی گفت: اساس و پایه فعالیت فرهنگی مبتنی بر نوع باوری که داریم، است و هیچوقت در چارچوب کار اداری و شرح وظایف نمی‌گنجد لذا همواره عرصه فرهنگ باید جولانگاه باورهایی باشد که به آنها اعتقاد قلبی داریم. البته سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی وظایف خاصی را دارند که در چارچوب اهداف تعیین شده موظف به انجام امور هستند ولی موفقیت اصلی زمانی حاصل می‌شود که فعالیت فرهنگی در باور و افکار عموم مردم باشد.

جمشیدنژاد گفت: امروز عرصه رسانه، جزء عرصه‌های مهمی است که رسالت بزرگ «اطلاع رسانی» را بر عهده دارند و در قالب پرداختن به موضوعات و مطالب مهم مورد توجه و نیاز مردم، فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی استانداری گیلان با اشاره به اجرای همزمان برنامه‌های متعدد فرهنگی در استان طی امروز، بیان کرد: مجموعه این اقدامات فرهنگی باید متناسب با نوع خاص و نیاز جامعه شکل گیرد و استمرار یابد و مطابق با افکار و نظر مردم تداوم داشته باشد تا رضایتمندی نسبی را رقم زند و سبب ارتقای سطح فرهنگ جامعه شود.
انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار