کد خبر : 10112
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395- 30: 10

فعالیت کاندیداها رصد می شود/ برای گرم شدن انتخابات هرکس میتواند به صورت غیرمستقیم خود را تعرفه کند

فعالیت کاندیداها رصد می شود/ برای گرم شدن انتخابات هرکس میتواند به صورت غیرمستقیم خود را تعرفه کند

فرماندار آستانه اشرفیه گفت: کاندیداهای احتمالی شاید بتوانند خود را در محافل خصوصی تعرفه کنند، ولی فعالیت انتخاباتی به صورت تراکم اعلامیه، بیانیه و سایر قضایا ممنوع است و بصورت یقین رصد خواهند شد.

رحیم حیدری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گيلانستان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:
همیشه انتخابات ایران، هم در داخل و هم برای خارج از ایران حساس بوده و این دوره نیز حساس تر می باشد.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه به خاطر شرایط منطقه ای، کشوری و جهانی مشارکت مردم نقش بسیار مهمی در امنیت کشور و ثبات منطقه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: به همین دلیل ما تمام برنامه ریزی هایمان را انجام می دهیم، تا بتوانیم هر چه بیشتر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنیم، که البته مردم هم همیشه پای کار بودند.

وی با اشاره به اینکه ما باید شرایط را طوری فراهم کنیم تا مردم در انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند، افزود: ان شا الله انتخاباتی برگزار میکنیم که بار دیگر نماد همبستگی و همراهی مردم کشور باشد.

حیدری در پاسخ به اینکه در آستانه اشرفیه چند نفر می توانند در انتخابات مشارکت کنند، اظهار داشت: الآن عدد دقیقی ندارم، ولی بالغ بر دو هزار نفر می توانند در انتخابات مشارکت نمایند.

فرماندار آستانه انتخابات را نماد همدلی دانست و با اشاره به فعالیت های زودهنگام انتخاباتی توسط برخی از کاندیداهای احتمالی، ابراز نمود: هرکس می تواند خود را بصورت غیر مستقیم و غیر رسمی تعرفه کند، این را ما یک حق می دانیم، بخاطر این که انتخابات گرم شود.

وی ادامه داد: کاندیداهای احتمالی شاید بتوانند خود را در محافل خصوصی تعرفه کنند، ولی فعالیت انتخاباتی به صورت تراکم اعلامیه، بیانیه و سایر قضایا ممنوع است و بصورت یقین رصد خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار