کد خبر : 45974
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه گیلان:

فعالیت ۵۰ گروه پزشکی جهادگر در گیلان؛ سپاه مشکلات ساکنان مناطق محروم را به صورت محله‌محور برطرف می‌کند

فعالیت ۵۰ گروه پزشکی جهادگر در گیلان؛ سپاه مشکلات ساکنان مناطق محروم را به صورت محله‌محور برطرف می‌کند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه مشکلات ساکنان مناطق محروم استان را به صورت محله‌محور برطرف می‌کنند گفت: در حال حاضر ۵۰ گروه پزشکی جهادگر در گیلان فعال هستند.

به گزارش گیلانستان احمد ابراهیمی از فعال بودن حدود 50 گروه پزشکی و بهداشتی جهادگر در سطح استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: سپاه قدس گیلان با استفاده از نیروهای بسیجی و اعضای قشرهای مختلف خود در تلاش است تا معضلات و مشکلات ساکنان مناطق محروم استان را به صورت محله‌محور برطرف کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی به صورت همیشگی در طول سال تداوم دارد عنوان کرد: یکی از اقداماتی که برای ارائه بهینه‌تر خدمات و تسریع در حل معضلات به نیازمندان و محرومان استان گیلان انجام دادیم تقسیم‌بندی گروه‌های مختلف جهادی در مناطق و حوزه‌های مختلف است.

ابراهیمی استقرار گروه‌های جهادی سپاه استان گیلان در مناطق مختلف استان به‌صورت محله محور و یا پایگاه محور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در عرض 3 تا 5 سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

وی ارائه خدمات جهادی به محرومان و نیازمندان گیلان به‌ویژه ساکنان مناطق صعب‌العبور استان به صورت هفتگی و حتی روزانه را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: شرکت در فعالیت‌های عمرانی نظیر بازسازی منازل و یا ساخت و ساز واحدهای مسکونی در سطح روستاهای گیلان تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده گروه‌های جهادگر است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان عملکرد گروه‌های جهادی جهت احداث منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: در هفته بسیج امسال تعدادی از واحدهای مسکونی محرومان توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره‌برداری رسید و به صاحبانشان تحویل داده شد.

ابراهیمی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر تعداد زیادی از واحدهای مسکونی متعلق به اقشار نیازمند استان گیلان افتتاح می‌شوند خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها گروه‌های جهادی برای ایام دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی جهت ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و عمرانی به مردم و ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان دارند.

وی فعال بودن بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی و خدمات‌رسانی به محرومان مطابق سطح و برنامه‌ای که برای آنان مشخص شده است را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: تمامی اقشار مختلف بسیج با توجه به نوع کارکردشان در جامعه، همواره برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه و کمک به محرومان پیشتاز بوده‌اند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار