کد خبر : 195
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 خرداد 1394- 20: 18

فعالیت ۸۰ دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های گیلان

فعالیت ۸۰ دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های گیلان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از فعالیت ۸۰ دفتر این سازمان در واحدهای دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش در گیلان،

کامیار مهدی‌پور بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر بسیج دانشجویی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان اظهار کرد: مرکز آموزشی مذکور از دانشگاه‌های خوب و موفق در استان است.

وی افتتاح دفاتر سازمان بسیج دانشجویی را با توجه به اسناد بالادستی عنوان کرد و افزود: افتتاح دفاتر بسیج دانشجویی با استفاده از کلام امام (ره) و دیدارهای دانشجویان با مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف انجام شده است.

مهدی‌پور با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ایجاد دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بیان کرد: ایجاد دفتر بسیج دانشجویی براساس قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان به ماموریت‌های مختلف این سازمان به منظور تعمیق تربیت دینی در فضای دانشگاهی اشاره کرد و گفت: تاکنون در بیش از ۸۰ واحد دانشگاهی گیلان دفاتر بسیج دانشجویی ایجاد شده است.

وی فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی ـ پژوهشی و جهادی را از فعالیت‌های دفاتر بسیج دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان بر پایه تدبیر خود و با توجه به بسته‌های فعالیتی موجود باید فعالیت‌های مناسبی را انجام دهند.

به گزارش فارس، دفتر بسیج دانشجویی گیلان در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان همزمان با افتتاح شش کلاس درس در این مرکز افتتاح شد.

دانشجویان در رشته‌های عمران، حسابداری و معماری مقطع کارشناسی در مرکز مذکور تحصیل می‌کنند و معماری روستایی و شهری، عمران، امور پیمان‌ها، حسابداری، مدیریت امور اداری، دهیاری، امور شوراها و حقوق شهروندی از رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی در مرکز آموزش علمی ـ کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار