کد خبر : 6343
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

فقط یک منافق می تواند ادعا کند هم ولایتمدار است و هم حامی فتنه!

فقط یک منافق می تواند ادعا کند هم ولایتمدار است و هم حامی فتنه!

بنده یک شهروند هستم و حق دارم از وکیل شهرم سوال کنم؛ نماینده رشت لظفا نام فرمانده، محل اعزام، نام عملیاتی که در آن حضور داشته، اسامی همرزمان، و منطقه عملیات و نحوه جانبازی اش را توضیح دهد!

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در یادداشتی نوشت:

دیروز در صومعه سرا مردم مشغول تشییع، تقدیس و تکریم یک شهید مدافع حرم زینبی بودند، فضایی بسیار زیبا، آرامش بخش و امیدوار کننده، مردمی وفادار به استقبال کسی آمدند که مسلحانه در مقابل فتنه داعش و وهابیت تکفیری قد علم کرده و از حیثیت و ناموس اسلام دفاع کرده است. ، بحمدالله آنقدر داوطلب برای حضور در سوریه و عراق وجود دارد که مدیران مربوطه بارها اعلان کرده اند که مراجعه نشود که امکان اعزام نیرو نیست، خدا را شکر.

اما همزمان در ایران اسلامی رئیس جمهور روحانیِ روحانی، سه نفر را به عنوان وزیر معرفی کرده که در باره نقش هر سه نفر در فتنه ۸۸ مطالبی گفته و شنیده شده.
نماینده رشت که مدیر عصر اصلاحات بوده و خودرا بهتر از دیگران معرفی کرده و ایثارگر میدان رزم میداند ، معرکه ای در مجلس گرفته و چند نماینده مجلس بالای سرش ایستاده { جالب است آن نمایندگان با یک نوع پیراهن و یک رنگ لباس که همرنگ پیراهن و لباس جعفرزاده است در آنجا حضور یافتند } و جعفرزاده میگوید و آنان کیف میکنند، جعفرزاده این بار نه تنها گفت دیگران فتنه کردند و لابد از نظر او آمریکا و انگلیس و اسراییل و منافقین و ریگی و دیگران همه بیگناهند و فقط احمدی نژاد لابد فتنه کرده، بلکه گفت تا کی بایستی از این موضوع فتنه نام ببریم، او میخواست بگوید فتنه ای در کار نبوده و اگر بوده تمام شده و اصلا موسوی و کروبی و بقیه گناهی نکردند و اگر گناهی هم بوده، احمدی نژاد مرتکب شده.

جالب اینجاست که او خود را و سایرین را ولایی و طرفدار ولایت فقیه معرفی کرده و در عین حال روشن ترین و شفاف ترین دیدگاه در باره فتنه یعنی دیدگاه رهبری را زیر سوال می‌برد. او و همه نمایندگان و مردم این سرزمین، با دیدگاه رهبری درباره فتنه و فتنه گران آشنا هستند، و فقط یک منافق میتواند همزمان ادعا کند که حامی ولایت است و در عین حال همزمان، خلاف نظر و دیدگاه رهبری حرف بزند، منافقین در طول تاریخ اینگونه بوده اند، اگر هرکدام از مدیران دیگر هم همینطور ی سخنرانی کنند، مثلا در باب برجام ، با اینکه دیدگاه رهبری را بارها شنیده اند و در محافل خصوصی و عمومی به آنان گوشزد شده، باز هم از دستاورد های برجام و موفقیتها ی برجام میگویند، یعنی همزمان میگویند با حمایت مقام معظم رهبری، مذاکره کردیم و موفق شدیم، ،، در حالی که هیچگاه رهبری از موفقیت گروه برجام سخنی به زبان جاری نفرمودند، چون موفقیتی در کار نبوده، از نظر بنده این نوع سخنان نیز فقط و فقط بوی نفاق میدهد.

خوب است شعار ندهیم، هرکس کار خودش را انجام دهد و اعتقادات خودش را بگوید و این مقدار در سخنان خود از مقام معظم رهبری مایه نگذارند.

برخوردهای دیروز مجلس مرا به یاد سال شصت انداخت، آنگاه که رزمنده ای از میدان نبرد حق علیه باطل به تهران پیام فرستاد که ما اینجا میجنگیم، خون میدهیم و شما در مجلس یا عرصه سیاسی مشغول مقابله با ولایت و ارزشها هستید. البته اگر نماینده رشت احساس کرد که به او تهمتی زده شده. حتما از من شکایت کند تا در دادگاه به او ثابت کنم گرفتار نفاق و مردم فریبی است. من قبلا هم وقتی او خودش را رزمنده اسلام معرفی کرده، از او پرسیده ام و بگوید نام فرمانده، محل اعزام، نام عملیاتی که در آن حضور داشته، همرزمان، و منطقه عملیات و نحوه جانبازی اش را توضیح دهد. پاسخی نیامده و اسمش توهین و اتهام هم نیست، بنده یک شهروند هستم و حق دارم از وکیل شهرم سوال کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% پنجشنبه , 13 آبان 1395 - 19:56

خدمتی که جعفرزاده به گروهگهای منافقین وضدانقلاب کرده به انقلاب نکرده وجانبازی ایشان برای خیلی ازرزمندگان جای سوال است البته تطهیر پرونده خودش درزمان مسئولیت دربنیاد بدور ازحقیقت نیست کهنموده خوب اینگونه افراد امانتدار وولایت مدار نخواهند بود.

رفتن به نوار ابزار