کد خبر : 40711
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398- 41: 10

فقط ۱۳ مسئول سیاهکل پروازی نیستند!/ ضرب‌الاجل فرماندار به نتیجه نرسید؟!/ قانون گریزی مجریان قانون درسیاهکل!

فقط ۱۳ مسئول سیاهکل پروازی نیستند!/ ضرب‌الاجل فرماندار به نتیجه نرسید؟!/ قانون گریزی مجریان قانون درسیاهکل!

با توجه به عدم اجرای قانون و دستور مقامات عالی‌رتبه دولت برای سکونت مسئولین در محل خدمت که عدم اجرای آن برای برخی از مسئولین موجب عزل شدن آن‌ها می‌شود؛ آیا این مسئولین به سایر قوانینی که از دید عام پنهان است، عمل می‌کنند؟!

مردم شهرستان سیاهکل از ساکن نبودن مسئولین و یا بهتر بگوییم از اینکه مسئولین سیاهکل را برای مدیریت و یا شاید سکوی پرواز برای مسئولیت در شهرستان‌های دیگر (به دلیل اینکه بیشتر مدیران سیاهکل برای اولین بار در این شهرستان عهده‌دار مسئولیت می‌شوند) مناسب می‌دانند، ولی سکونت در آن را لایق خود و خانواده‌شان نمی‌دانند، گله‌مندند.
شاید بتوان گفت که دلیل اصلی ناراحتی آن‌ها از این است که مسئولین پروازی فقط در ساعات اداری و یا گاهی اوقات پس از ساعات اداری به دلیل انجام فعالیت کاری خود در این شهرستان حضور دارند و به دلیل عدم سکونت خانواده آن‌ها؛ متوجه مشکلات و موانع خانواده‌های سیاهکلی نمی‌شوند.

با توجه به تأکید قانون، دستور رئیس‌جمهور، وزیر کشور، اتمام ضرب‌الاجل یک‌ماهه فرماندار شهرستان سیاهکل  البته تأکید مجدد فرماندار بر این موضوع در شورای اداری شهرستان و خواست مردمی؛ اما همچنان مسئولینی که مسئول اجرای قانون در شهرستان سیاهکل هستند، از اجرای این قانون سرپیچی می‌کنند.

لازم به ذکر است، این قانون می‌بایست در ابتدای ورود هر مسئول در استان، شهرستان و شهری که مسئولیت آن را می‌پذیرد اجرایی شود، با توجه به عدم اجرای قانون و دستور مقامات عالی‌رتبه دولت برای سکونت مسئولین در محل خدمت که عدم اجرای آن برای برخی از مسئولین موجب عزل شدن آن‌ها می‌شود؛ آیا این مسئولین به سایر قوانینی که از دید عام پنهان است، عمل می‌کنند؟!

مثلاً شما در نظر بگیرید استانداری که در استان محل مسئولیت خود ساکن نباشد، شاید بعضی‌ها بگویند که استاندار با مسئول شهرستان و یا شهر فرق می‌کند، اما قانون، قانون است و همان قانونی که برای استاندار چنین دستوری صادر کرده؛ برای مسئولین شهرستان و یا شهر نیز با ذکر نام چنین دستوری صادر کرده است.

تاکنون فقط یازده مسئولی که به همراه خانواده خود درسیاهکل ساکن هستند شناسایی و ۲ نفر نیز توسط خود اظهاری اعلام‌شده و به مردم معرفی شده است.

طبق وعده قبلی قرار بر این بود پس از معرفی مسئولینی که به همراه خانواده‌های خود درسیاهکل ساکن هستند  مسئولین غیر ساکن نیز معرفی شوند، اما به دلیل کم بودن تعداد مسئولین ساکن و تعدد مدیرانی که پرواز از این شهرستان را به سکونت در آن ترجیح می‌دهند؛ اسامی و تصاویر مدیران ساکن درسیاهکل منتشر می‌شود.

لازم به یادآوری است، به وسیله نظرسنجی انجام‌شده  بیش از ۹۲ درصد از رأی‌دهندگان با عدم سکونت مسئولین به همراه خانواده‌های خود درسیاهکلمخالف بودند.

برای مطالعه دستورات و قوانین مربوط به سکونت مسئولین در محل خدمت اینجا کلیک کنید.

حجت‌الاسلام محمدعلی کریمی امام جمعه سیاهکل

مصطفی جلیلی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیاهکل

رحمت دیانتی دیلمی مدیر آموزش و پرورش سیاهکل

حسین درویش حقجو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیاهکل

سید رضا حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل
لیلا صمدی بخشدار مرکزی سیاهکل

بهزاد کوهستانی دیارجان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیاهکل

ایوب دهدار مدیر امور آب و فاضلاب شهری سیاهکل

فرداد قنبری رئیس شورای اسلامی شهر سیاهکل

حمیدرضا (پویان) شیرینکام عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل

ارسلان عزتی عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل

محمدعلی (معرف) دلیلی عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل

جاوید کاکایی عضو شورای اسلامی شهر سیاهکل

انتهای پیام/در سیاهکل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار