کد خبر : 85153
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

فرماندار فومن:

فومن آماده میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام است

فومن آماده میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام است

فرماندار فومن از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

به گزارش گیلانستان، موسی فکور  در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از شهید گمنام شهرستان فومن فرصت حضور شهید گمنام در شهر فومن را مایه برکت و سعادت مردم شهرستان دانست و با اشاره به تلاش‌های انجام شده به منظور فراهم شدن فضای میزبانی این شهید بزرگوار، از همه عوامل اجرایی ستاد مردمی قدردانی کرد.

 

وی با بیان اینکه مردم به پای انقلاب نشسته و دوستدار نظام هستند، باورهای ریشه دار مذهبی و اعتقاد قلبی به ارزش‌های والای انقلاب و آرمان‌های امام راحل را مبنای قدرتمند رابطه نزدیک مردم و نظام اسلامی در ایران عنوان کرد.

 

فکور در این راستا با اشاره به اینکه مردم در مراسم مذهبی به ویژه تشییع شهدای گمنام همواره حضوری گسترده دارند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار شهرستان نیز با دلبستگی مثال زدنی خود به فرهنگ ایثار و شهادت، صحنه‌های زیبایی در میزبانی این فرزند برومند میهن اسلامی خلق خواهند کرد.

 

فرماندار فومن با مورد توجه قرار دادن مناسبت ۹ دی به عنوان رخداد مهم در تقویم کشور، بصیرت و هوشیاری مردم در برابر نقشه‌های دشمن را سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

 

فکور در ادامه با بیان اینکه ۱۳ دی ماه که مقارن با شهادت حاج قاسم سلیمانی است، مکتب این شهید را زنده و جاری دانست که بسیاری شیفته آن هستند.

 

وی ضمن بیان اینکه تمرکز برنامه تشییع شهیدان گمنام در استان گیلان در شهر فومن است، افزود: در کنار این برنامه، در دو شهر رستم‌آباد و لوشان نیز شهیدان گمنام عزیز تشییع خواهند شد.

 

فرماندار شهرستان فومن تاکید کرد: همه وظیفه‌ای در این میان داریم و ضرورت دارد نقش خود را به درستی و به شایستگی انجام دهیم و به جای خانواده شهید بزرگوار، به جای خانواده آن بزرگوار در مراسم تشییع شهید گمنام فومن حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار