کد خبر : 84774
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401- 28: 20

فرماندار فومن خبر داد؛

فومن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است

فومن میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام است

فرماندار فومن از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبرداد.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، موسی فکور بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به میزبانی استان گیلان از پیکر شهدای گمنام اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر یک شهید گمنام در پارک فومن تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه، شهدا منبع آرامش، سعادت و چراغ راه همه ما به شمار می‌روند، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید در احیای آرمان‌های آنها تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان این است که انحراف بین جوانانمان ایجاد کنند، ادامه داد: باید ابعاد ارزشی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

 

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه ملت ایران امنیت کشور را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، اضافه کرد: شهدا با خون خود ریشه‌های انقلاب را آبیاری کردند.

 

فکور با تاکید به ضرورت برگزاری با شکوه مراسم وداع با شهید، از مردم مؤمن و شهید پرور شهرستان فومن برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

 

وی به اتفاقات اخیر کشور اشاره و با بیان اینکه با حمله به اعتقادات و ارزش‌ها و مبانی اعتقادی مواجه هستیم، گفت: ضرورت دارد با جهاد تبیین به ویژه در اینگونه مراسم با بهره گیری از افراد توانمند سطح آگاهی اقشار مختلف مردم افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار