کد خبر : 11942
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1396- 11: 12

فکر نکنید چون نامزد شورای شهرم از مواضعم کوتاه خواهم آمد/ شما نه هوادار سپیدرودید و نه دلتان برای ورزش می تپد

فکر نکنید چون نامزد شورای شهرم از مواضعم کوتاه خواهم آمد/ شما نه هوادار سپیدرودید و نه دلتان برای ورزش می تپد

فکر نکنید چون من نامزد شورای شهرم از مواضعم کوتاه خواهم آمد و به تمنای رای، اعتقاداتم را فدا خواهم کرد . شما نه هوادار سپیدرودید و نه دلتان برای ورزش می تپد. شما فقط فرصت طلبید.

به گزارش گیلانستان به نقل از ۸دی، محمود باقری خطیبانی در واکنش به اظهارات اخیر شهردار رشت نوشت:

شهردار رشت در سخنرانی مکتوبش که امروز منتشر شد باز هم به هرزه گویی های فراوانی روی آورده است و تلاش دارد با بهره گیری از ادبیات سخیف و بی پایه، خود را در برابر پرسش های مهمی که در خصوص عملکرد مفسده آورش وجود دارد، رهایی دهد.  این سخنان  اگر چه از زبان شهردار جاری شد اما توسط یک فرد … حرفه ای و ضد انقلاب رسانه ای نوشته شده و تاکنون بیش از ۳۰ میلیون تومان از جیب شهرداری دریافت کرده است و بزودی اسناد آن را منتشر می کنم. نیازی به پنهان کاری نیست که بگویم نویسنده یادداشت ها و سخنرانی های شهردار همان کسی است که نامه اهانت آمیز شهردار به آقای دکتر حسنی نماینده محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم گیلان و …را نوشته است.

اما در خصوص ناسزاگویی های شهردار که متاسفانه منتخب بخشی از شورای شهر است و امروزه به آنها نیز خیانت کرده، چند نکته را خدمت مردم عزیز رشت عرض می کنم:

۱- محمود باقری خطیبانی را همگان می شناسند و اگر شما یک نقطه ضعف از او داشتید به ناسزاگویی روی نمی آوردید و چون دروغگوی کم حافظه هستید در موسم عید وقتی خبرنگار نظر شما را درباره من پرسید، در سایت رشت پرس و جارستان گفتید: مدافع حقوق مردم!؟ محمود باقری چون از تورم و احتکار و مکیدن خون مردم ۴۰ میلیارد تومان سرمایه نیاندوخته است! به راحتی می تواند با استقلال و آزادگی از مفاسدی که بدست شما و عوامل وابسته به شما در شهرداری رشت ایجاد شده است، فریاد بزند. اگر در قراردادهای شما فساد وجود ندارد چرا برافروخته اید؟ اگر با پیمانکاران زد و بند ندارید چرا نگرانید؟ اگر در پروژه پیاده راه انحراف ۴۰۰ درصدی ندارید چرا برآشفته اید؟ اگر پروژه بی آرتی شما با ۵/۱ میلیارد تومان تحمیل هزینه به شهروندان بلا استفاده مانده و کسبه و تجار این خطه را ورشکسته کرده، چرا عصبانی هستید؟ اگر در حالی که پروزه پیاده راه شما بازار بزرگ رشت به عنوان قلب اقتصادشهر را به شرایط سختی رسانده است و موج نارضایتی بازاریان را علیه شما ایجاد کرده چرا هراسناکید؟ اگر شهرداری را با ۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفیتد و امروز بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهکارید و دارید با توثیق املاک شهرداری وام می گیرید تا این مسیر پر هزینه را ادامه دهید چرا توان روحی شما نزول کرده است؟ شما در این سیاهه خوانی جدیدتان حتی به حامیان شورایی تان رحم نکردید زیرا من هیچ گاه عضو کمیسیون برنامه و بودجه و عمران نبودم و همه دوستانتان حضور داشتند و …

۲- من بارها در نطق های علنی در صحن شورا و در یادداشت ها و مصاحبه ها تاکید داشته ام که شما از نظر روانی مشکل دارید و حتی اخیرا طی نامه ای از استاندار محترم خواستم که شما را به یک کلینیک روان درمانی معرفی کند . شما هم علیه من شکایت کردید و دادگاه حکم برائتم را صادر کرد . مردم باید بدانند که من مشکل شخصی با شما ندارم و اگر شهردار این شهر نبودید به حساب هم نمی آمدید که با شما گفت و گو کنم. اگر داد می زنم و از ادامه حضور شما در شهرداری بیم دارم بخاطر منافع مردم است که من نماینده آنان در شورا هستم. آیا من حق ندارم شما را از نظر روانی نامتعادل بدانم در حالی که تمام مدیران شهرداری را خسته کرده اید و از بد زبانی و هتاکی شما به ستوه آمده اند؟ آیا یک مدیر سالم ۵/۱ برابر پرسنل شهرداری و نزدیک ۴۰۰۰ حکم جابه جایی کارمندان را صادر می کند؟ آیا یک آدم متعادل مدیر یک منطقه شهرداری را که تازه چند هفته از صدور حکمش گذشته است بر کنار می کند؟ آیا یک مدیر در شهرداری سراغ دارید که چند بار جا به جا نشده است؟ آیا کسی که به بدترین نحو ممکن به نمایندگان مردم اهانت می کند از نظر روانی سالم است؟ آیا کسی که در راس شهرداری است و برای انتخابات شورا با امکانات و موقعیت شهرداری لیست انتخاباتی می بندد و علیه قانون می جنگد عقل سالم دارد؟

۳- وقتی که در این سخنرانی صریحا می گویید :” رفاقت و معرفت یعنی تولید منافع خصوصی با شرط لحاظ منافع عمومی”!؟  یعنی این که فراخوان فساد داده اید که ای پیمانکاران و شرکای اقتصادی من بیایید به شما پروژه بدهم سهم مرا بدهید ولی منافع عمومی را هم رعایت کنید!؟. کدام مدیری چنین جسارتی دارد که صریحا بگوید من برای دوستانم منافع تولید می کنم و منافع عمومی را حفظ می کنم؟ شما با همین نگرش تاکنون پروژه ها را بین دوستانتان توزیع کرده اید؟ شما با همین نگرش سیستم شهرداری را آلوده فعالیت های مفسده انگیز خود کرده اید؟ شما با همین نگرش موزاییک و لوله آب و … را خارج از استان خریدید و شهر را انبار موزاییک کرده اید؟ شما با همین تحلیل دفتر سرمایه گذاری را بنگاه معاملاتی کرده اید؟ شما از کدام عقلانیت و توسعه حرف می زنید؟ شما هرجا بوی پول می آید هستید و عقلانیت شما همین است سود انگاری و منفعت جویی!؟ عقلانیت شما همین است که برای عضو شورای شهر!؟ پیمانکار ماسال تان را می فرستید تا با بودجه شهرداری خانه اش را تعمیر کند . عقلانیت شما این است که به پیمانکاران زنگ می زنید و برای لیست انتخاباتی تان ، ساختمان مجانی می گیرید. عقلانیت شما این است که به هر دری می زنید تا از مسند پر پول شهرداری برکنار نشوید چون می دانید اول و آخر مدیریت شما همین جاست .

۴- شما که با حمایت نماینده و اغماض استانداری و شرایط ویژه سفر ریاست محترم جمهوری به گیلان و با وتوی وزیر محترم کشور شهردار رشت شده اید معلوم است که چقدر صلاحیت مدیریتی و اخلاقی و مالی دارید؟ شما که شورای سوم را به مسلخ بردید و در یک معامله با یکی از باندهایتان که هم چنان از مزایای تهاترتان برخوردار است حق ندارید از بعضی از دوستان شورای سوم حرف بزنید. ننگ خیانت شما با این حرف ها پاک نمی شود. فریادهای من در شورا و در رسانه ها برای این بود که به شورا نزدیک نشوید که البته شدید و بعضی ها را آلوده کردید و تا شورای چهارم را بی حیثیت نکنید دست بر نمی دارید. مگر شما نگفتید من همانند احمدی نژادم امتیاز می دهم و سند جمع می کنم و  اگر اعتراض کردند افشاگری می کنم . امروز درک می کنم چرا تعدادی از دوستان ما در شورا استخوان درگلو هستند و حرفی نمی زنند. مگر شما نگفتید من فرزند زر و زور و تزویرم و ادم های مختلف را با یکی از این روش ها به دام می اندازم. من اگر به جای شما بودم این چند مدت را سکوت می کردم و دم نمی زدم چون می دانم آینده شما در جایی است که باید باشید و باید به زودی به همه این مفسده ها پاسخ دهید .

۵- من بی توجه به هرزه گویی های تان، مسیرم را طی می کنم و اصلا سکوت نخواهم کرد نه ۲۰ هزار دقیقه بلکه ۲۰ میلیون ساعت سخن خواهم گفت چون وظیفه ذاتی من است تا نهادهای نظارتی به وضعیت شما رسیدگی کنند. فکر نکنید چون من نامزد شورای شهرم از مواضعم کوتاه خواهم آمد و به تمنای رای، اعتقاداتم را فدا خواهم کرد . شما نه هوادار سپیدرودید و نه دلتان برای ورزش می تپد. شما فقط فرصت طلبید. دوسال قبل که یادتان نرفته است داماش با کمترین حمایت می توانست در لیگ بماند و نامه بلند بالا نوشتید که قانونا نمی تواند تیم داری کنید ولی وقتی این همه هوادار سپیدرود را دیدید وسوسه شدید که تیمداری کنید. در آن زمان قانون مخالف کمک به داماش بود و امروز موافق کمک. سپیدرود متعلق به مردم است و شورای شهر در سال گذشته در ۲ نوبت  و حدود ۲ میلیارد تومان برای کمک به سپیدرود مصوبه داشته است . این که حمایت اعضای شورا را به پای خودتان می نویسید و خودتان را سوپرمن معرفی می کنید، نشاندهنده روحیه دروغگویی و فرصت طلبی شماست.

۶- قبلا به شما هشدار داده بودم که از دین و شهدا و اسلام و انقلاب و رهبری دم نزیند که این حرف ها نه به قیافه تان می آید و نه به منش و سبک زندگی تان . ای کاش می توانستم پشت پرده های زندگی تان را بگویم تا مردم بفهمند که شخصیت درونی شما چگونه است؟ پس وارد عرصه هایی که برای مردم مقدسند نشوید و با سرمایه ۴۰ میلیاردتومانی تان سرگرم باشید و همان بهتر که به مسقط و دبی و مالزی ، فرانسه و آلمان بروید و…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ساسان سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

سلام. از گیلانستات تشکر می کنم که در انتشار خبرها صادق است . درود بر شرف محمود باقری مردی که راست قامت ایساده است و فریاد اصلاح می دهد.

رودبارتان چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۹

باباتودیگه کی هستی…..

شهرک قدس چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

فقط میتونم بگم حاجی خیلی مردی ب تنهایی جلوی این این همه نامردی درحق کارکنان شهرداری میشه وایستادی خدا پشتو پناهت باشه ان شاالله با ارزوی موفقیت روز افزون

رفتن به نوار ابزار