کد خبر : 6649
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

فیلم مستند راهیان عاشقی در گیلان رونمایی می‌شود‌

فیلم مستند راهیان عاشقی در گیلان رونمایی می‌شود‌

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان: به مناسبت ایام هفته بسیج فیلم مستند راهیان عاشقی در گیلان رونمایی می‌شود.

به گزارش گیلانستان ، کیومرث دولتی  ظهر امروز  در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجتمع خاتم الانبیا رشت به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: نمایشگاه دو سالانه  آثار هنرهای تجسمی هنرمندان بسیجی از تاریخ امروز تا 4 آذر ماه در مجتمع خاتم النبیا رشت برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان  استان گیلان  با بیان اینکه  تبلیغات نمایشگاه آثار تجسمی  از ابتدای سال با موضوعات سبک زندگی،  جهاد اقتصادی، شبکه های اجتماعی، پاسداران حریم حرم،  کربلا میعاد عاشقانه حقیقت، وحدت اسلامی بیداری اسلامی، بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری، ایثار و رشهادت، استکبار ستیزی و دین باوری،  حجاب وعفاف واسراف و مصرف گرایی در سراسر استانفراخوان شده است افزود: آثار برگزیده شده از بسیجیان هنرمند استان گیلان در نمایشگاه سراسری در تبریز شرکت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با ابراز اینکه یک کارگاه تخصصی با حضور شرکت کنندگان جشنواره آثار هنرهای تجسمی در مرداد ماه سال جاری  در گیلان برگزار شد بیان کرد: هنرمندان بسیجی از کارگاه نگارگری و نقاشی اساتید برجسته کشوری   در نمایشگاه مذکور بهره‌مند شدند.

دولتی با اشاره به  هفته بسیج  و با تاکید بر اینکه در هفته بسیج  در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد آیت‌الله بهجت رشت از فیلم مستند راهیان عاشقی رونمایی می‌کنیم بیان کرد:  مستند مذکور با تلاش انجمن فیلم سازان و هنرمندان بسیجی با همکاری بسیج دانش آموزی استان گیلان ساخته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان با تاکید بر به اعزام کاروان  دانش آموزی راهیان نور در مهر ماه و آبان ماه امسال گفت: دانش آموزان دختر و پسر از یادمان های دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید کردند و با ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شدند.

وی با اشاره به ساخت فیلم مستند از بازدیدهای دانش آموزی از مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: مستند راهیان عاشقی توسط انجمن فیلم سازمان هنرمندان بسیج گیلان تولید شده است.

دولتی  با اشاره به برنامه های متنوع کانون بسیج هنرمندان گیلان  و با بیان اینکه گیلان 16 کانون بسیج در سراسر استان دارد تصریح کرد: در ایام هفته بسیج   برنامه های مختلفی  در حوزه بسیج هنرمندان گیلان در استان برگزار می‌شود.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار