کد خبر : 3378
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394- 43: 17

قبل از ورود به خانه ملت فعالیت اقتصادی داشتم/ در انتخابات به یک نفر هم بدهکار نیستم

قبل از ورود به خانه ملت فعالیت اقتصادی داشتم/ در انتخابات به یک نفر هم بدهکار نیستم

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه میزان اموال و دارایی تمامی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید شفاف شود، گفت: یک نفر را هم پیدا نمی کنید که بگوید من برای انتخابات یک ریال به آن بدهکار باشم.

به گزارش درگیلان، عطاالله حکیمی در گفت وگویی اظهار کرد: اعتقادات ما و قانون اساسی جمهوری اسلامی به دنبال تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران است .

وی با اشاره به اهمیت شفاف سازی دارایی نمایندگان مجلس، افزود: نه تنها اموال و دارایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بلکه اموال و دارایی تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید شفاف شود .

نماینده رودبار در مجلس با تاکید براینکه مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده اند که میزان اموال و دارایی تمامی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید شفاف شود، اضافه کرد: امیدواریم در دوره دهم مجلس شورای اسلامی قانون شفاف سازی اموال مسئولان جدی گرفته شود و این مهم به مرحله اجرایی شدن برسد .

وی با اشاره به اینکه من چهارمین دوره است که در انتخابات شرکت می کنم، ابراز کرد: همیشه بر اساس آن چیزی که داشتم هزینه کردم و بدهکار فرد و یا گروه خاصی نبوده ام.

حکیمی با بیان این نکته که تلاش کردم در یک رقابت سالم شرکت کنم، اظهار کرد: شما حتی نمی توانید یک نفر را پیدا کنید که بگوید من برای انتخابات یک ریال به آن بدهکار باشم و روی پای خود ایستاده ام.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه با کمترین هزینه ها در انتخابات شرکت کردم، افزود: باید این شفاف سازی ها رای نهایی بگیرد و مجلس باید در این رابطه پیش قدم شده و پاکسازی کرده زیرا مجلس ناظر بر رفتار مسولان است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: قبل از ورود به خانه ملت فعالیت اقتصادی داشته ام و اموال من هم باید شفاف سازی شود./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار