کد خبر : 28939
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

«قبیله غافل» اقدامی آتش به اختیار و نمایشی ماندگار است

«قبیله غافل» اقدامی آتش به اختیار و نمایشی ماندگار است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عدم‌حمایت برخی مسئولان از نمایش بزرگ «قبیله غافل» گفت: بسیج هنرمندان و جوانان آستانه‌اشرفیه به‌طور آتش به اختیار و با صرف کمترین هزینه نمایشی به روی صحنه بردند که تأثیر زیادی بر نسل جوان داشته و راوی مظلومیت معصومین است.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه نمایش «قبیله غافل» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با عرض تسلیت به مناسبت ماه شهادت سالار شهیدان و خسته نباشید به عوامل نمایش بزرگ «قبیله غافل» اظهار کرد: اجرای این نمایش، اقدامی ارزشمند از سوی بسیج هنرمندان شهرستان آستانه‌اشرفیه است.

وی با بیان اینکه «قبیله غافل» تاریخ شیعه را به‌خوبی روایتگری می‌کند افزود: دست‌اندرکاران این نمایش بزرگ تنها در دو ساعت سعی کردند تاریخ را به نسل جوان نشان دهند و مظلومیت ائمه معصومین را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر تأثیر به سزای نمایش بزرگ قبیله غافل بر نسل جوان گفت: ارزش این کار زمانی مشخص می‌شود که از مخاطبان سؤال کنیم؛ تاریخ شیعیان را چگونه دریافتند و پس از دیدن این نمایش ارزشمند می‌بینیم به‌خوبی می‌توانند روایتگر ظلم‌هایی باشند که بر ائمه اطهار و شیعیان گذشته است.

عبدالله پور با اشاره به‌صرف هزینه‌های هنگفت دشمنان اسلام برای ترویج یاس و ناامیدی در فضای کشور تصریح کرد: باوجود تلاش‌های زیاد دشمنان برای ناامید کردن مردم، جوانان بسیجی به‌طور کاملاً آتش به اختیار و تلاش شبانه‌روزی بدون چشم‌داشت و با صرف کمترین هزینه و حتی در مواردی بدون حمایت برخی مسئولان استانی، در شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدامی ارزشمند کردند و نمایش «قبیله غافل» را به‌خوبی ولو با سختی به اجرا گذاشتند.

به گزارش فارس، نمایش بزرگ «قبیله غافل» به کارگردانی و نویسندگی امین جمالی از 18 شهریور آغاز شد و تا 21 شهریورماه، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در صحن حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار