کد خبر : 5974
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395- 39: 12

قدرت نیروهای مسلح ایران عامل ایجاد امنیت در کشور است

قدرت نیروهای مسلح ایران عامل ایجاد امنیت در کشور است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی و تبعیت از فرامین ولایت فقیه از جمله عوامل مهم ایجاد امنیت در کشور است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام احمد پروایی در جمع نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج مسؤولیت پاسداری و حفاظت از مرزها و امنیت جامعه را به‌عهده دارند و باید در کمال آمادگی و قوت بسر ببرند.

وی با بیان اینکه در قرآن بارها بر تقویت نیروهای نظامی و دفاعی یک مملکت تأکید و سفارش شده است، افزود: قدرت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور یکی از عوامل امنیت و آسایش در کشور است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش و سپاه کشور از یک امتیاز ویژه برخوردار هستند، افزود: در هیچ جای دنیا چنین امتیازی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در گوشه و کنار کشور ما بعضی‌ها مطالبی را بیان می‌کنند که عصر نظامی‌گری بسر آمده است، گفت: لشکر جمهوری اسلام ایران به ولایت اهل بیت(ع) منتسب بوده و تحت امر ولی امر مسلمین است.

پروایی ادامه داد: سفارش قرآن، دین اسلام، رهبر انقلاب و حکم عقل این است که ما از نظر نظامی به حدی باشیم تا استکبار جهانی و آمریکا به فکر حمله نظامی به کشورمان نباشد و ایران از نظر آسایش و آرامش در منطقه حرف نخست را می‌زند.

وی نیروهای مسلح کشور را اهل تزکیه و تقوا خواند و خاطرنشان کرد: این تزکیه هر قدر بیشتر شود به نیروهای مسلح کمک می‌کند تا تحت امر ولی فقیه به دستورات ایشان عمل کنند که کسی جرأت و توان حمله نظامی به کشور ما را نداشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پلیس باید با ناهنجاری‌ها برخورد جدی و قانونی داشته باشد یادآور شد: نیروهای انتظامی ما در اوج غیرت و حمایت از نوامیس هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید با بودن در کنار پلیس احساس امنیت کنند و این امر زمانی محقق می‌شود که پلیس به وظیفه خود عمل کند.

پروایی آزادی و نفی سازش با ظلم را از درس‌های قیام عاشورا دانست و متذکر شد: مردم در  ایران با وجود مستکبران زیاد آزادانه زندگی می‌کنند و کسی جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد.

وی قیام عاشورا را درس وفاداری به جوانان کشور ذکر کرد و گفت: یکی از افتخارات ایران اسلامی در سایه الگوگیری از رفتار ائمه اطهار و امامان معصوم، دادخواهی از حق مظلوم در برابر ظالم است./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار