کد خبر : 76696
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400- 38: 16

قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان صاحب کمپ اختصاصی می‌شود

قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان صاحب کمپ اختصاصی می‌شود

با پیگیری‌های مالک باشگاه سپیدرود و مساعدت استاندار گیلان آرزوی ۵۰ ساله سپیدرودی‌ها برای داشتن یک مجموعه اختصاصی در حال محقق شدن است.

به گزارش گیلانستان، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان زمین با بیش از ۵۳ سال قدمت و همراهی چندین نسل هواداران پرشور و پرتعداد هنوز فاقد یک زمین تمرین یا حتی یک ساختمان و دفتر باشگاه است و داشتن این امکانات برای خانواده بزرگ سپیدرود به آرزویی دست‌نیافتنی و شاید محال تبدیل شده بود.

اما خبر خوش اینکه با پیگیری‌های نوید، مالک باشگاه سپیدرود و دستور ویژه عباسی استاندار گیلان و معاونت محترم اقتصادی استانداری این آرزوی قدیمی به درخواست تبدیل شده و این درخواست در آستانه محقق شدن است تا پس از پنجاه سال این باشگاه ریشه‌دار صاحب یک مجموعه اختصاصی به نام سپیدرود شود.

بنابراین گزارش طبق درخواست مالک باشگاه سپیدرود و موافقت استاندار محترم قرار شده تا در آینده‌ای نزدیک حدود چهار هکتار زمین در اطراف رشت به نام باشگاه سپیدرود رشت اختصاص یابد تا با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و بدون سود بردن از تسهیلات دولتی، در این زمین کمپ ورزشی اختصاصی سپیدرود شامل زمین تمرین، محل اسکان، سالن‌های سرپوشیده، ساختمان اداری و بخش‌های اقتصادی و تجاری احداث گردد.

بدون تردید با محقق شدن این امر سپیدرود برای همیشه صاحب یک منبع مالی پایدار می‌شود و هرگز دچار بحران‌های پی‌درپی سال‌های اخیر نخواهد شد و به‌عنوان یکی از معدود باشگاه‌های صد در صد خصوصی تاریخ فوتبال ایران می‌تواند به درآمدزایی مستمر برسد و توان برنامه‌ریزی اصولی و مهندسی‌شده را برای تک‌تک روزهای آینده خود را خواهد داشت.

سپیدرود در تمام تاریخ نیم‌قرنی‌اش به‌نوعی به روزمرگی محکوم بود و نمی‌توانست حتی برای یک ماه آینده خود پیش‌بینی داشته باشد و با تحویل این زمین و ساخت کمپ اقتصادی – ورزشی به نام باشگاه سپیدرود می‌توان کلید حرفه‌ای شدن همیشگی باشگاه بزرگ سپیدرود را زد تا این تیم محبوب و ریشه‌دار و پر هوادار هرگز به‌روزهای سیاه و تلخ گذشته بازنگردد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار