کد خبر : 13937
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

قرارداد ۲۰۳۰ به‌لحاظ شرعی و تربیتی ننگی برای جوامع اسلامی است

قرارداد ۲۰۳۰ به‌لحاظ شرعی و تربیتی ننگی برای جوامع اسلامی است

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه قرارداد ۲۰۳۰ به لحاظ شرعی و تربیتی ننگی برای جوامع اسلامی محسوب می‌شود گفت: برخی در حمایت از این قرارداد به صراحت نظر خود را اعلام کرده و گفتند از اجرای سند ۲۰۳۰ نمی‌گذریم.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در جامعه اسلامی مهندسین گیلان اظهار داشت: همواره خطراتی وجود دارد که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند. اسلام هراسی و تخریب ولایت فقیه از جمله اهداف دشمنان داخلی و خارجی جهت آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حفظ اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی از خطر نفاق، از جمله مهمترین وظایف مردم انقلابی و ولایتمدار در مقابل خطر تخریب اسلام است.

رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به قرارداد 2030 گفت: با وجود اینکه این قرارداد به لحاظ شرعی و تربیتی ننگی برای جوامع اسلامی محسوب می‌شود ولی برخی در حمایت از این قرارداد به‌صراحت اعلام نظر کردند که اگر از همه چیز بگذرم از اجرای سند 2030 نمی‌گذریم.

میرحسینی اشکوری خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی در مقابل دموکراسی غربی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار