کد خبر : 15561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1396- 57: 16

قرار نیست نیروی جدیدی وارد شهرداری شود/ آن افراد کسانی‌اند که حداقل ۳ سال در شهرداری خدمت کرده‌اند

قرار نیست نیروی جدیدی وارد شهرداری شود/ آن افراد کسانی‌اند که حداقل ۳ سال در شهرداری خدمت کرده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نیروی جدیدی برای جذب در شهرداری مطرح نیست و این افراد کسانی هستند که از چند سال پیش در شهرداری با وضعیت قراردادی درحال خدمت می باشند.

 

محمدحسین واثق کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به موضوعات اخیر شهرداری رشت مبنی بر جذب ۴۵ نیروی جدید در شهرداری اظهار کرد: البته نیروی جدیدی برای جذب در شهرداری مطرح نیست و این افراد کسانی هستند که از چند سال پیش در شهرداری با وضعیت قراردادی درحال خدمت می باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قرار شد این افراد تغییر وضعیتی با یکسری ضوابط خاص داشته باشند، خاطرنشان کرد: یکی از ضوابط این است که حداقل ۳ سال می بایست در شهرداری کارکرده باشند و بیمه آنان نیز پرداخت شده باشد.

وی ابراز نمود: متاسفانه در اواخر دوره شهرداری شهردار قبلی، ظاهرا یکسری اسامی به استانداری اعلام شده بود که یا این ضوابط را نداشتند و یا در مجموعه شهرداری خدمتی نکرده بودند و یا اگر هم خدمتی کرده بودند، آن سابقه پرداخت بیمه را نداشتند.

کارگرنیا با اشاره به اینکه این موضوع به طریقی به اعضای شورا منتقل و جلوی کار گرفته شد، گفت: در جلسه گذشته ی شورای شهر به آقای جمشید پور تاکید شد که آن اسامی را به شورا اعلام کنند تا اعضای شورا هم بررسی های لازم را انجام دهد.

وی همچنین تصریح کرد: فلذا با توجه به همه مسائل و مشکلاتی که در شهرداری وجود دارد، به هیچ وجه قرار نیست نیروی جدیدی وارد شهرداری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار