کد خبر : 75136
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400- 18: 8

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان:

قطعی آب ۴ هزار مشترک کوچصفهانی/ ادامه تلاش ها برای اتصال شبکه تا پایان امروز

قطعی آب ۴ هزار مشترک کوچصفهانی/ ادامه تلاش ها برای اتصال شبکه تا پایان امروز

معاون بهره برداری آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قطعی آب چهار هزار مشترک کوچصفهانی به دلیل ریزش چاه اصلی، گفت: تلاش ها برای اتصال شبکه تا پایان وقت امروز ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، مازیار غلامپور با اشاره به قطعی آب چهار هزار مشترک شهر کوچصفهان از توابع شهرستان رشت، اظهار کرد: این قطعی به دلیل ریزش چاه اصلی تأمین کننده آب شرب به این شهر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات دریافتی از بامداد روز یکشنبه بر اثر این حادثه آب شرب مشترکان این شهر قطع شد، افزود: بر اثر ریزش این چاه تولید آب شرب در شهر کوچصفهان ۶۰ درصد کاهش یافته است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت اب و فاضلاب گیلان در ادامه با اشاره به اعزام اکیپ‌های رفع حوادث این شرکت در محل مستقر و اقدامات اولیه انجام شد، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که ریزش چاه اصلی از آنچه که متصور بودیم بزرگ‌تر است.

وی با بیان اینکه عملیات احیای چاه آغاز شده و همچنان نیز با تلاش اکیپ‌های مستقر در محل ادامه دارد، تصریح کرد: برای تصمیم گیری درباره چگونگی عملیات با توجه به از دست دادن ۶۰ درصد از فعالیت چاه ستاد بحران شرکت آب و فاضلاب تشکیل و از استان‌های معین برای همکاری در این زمینه درخواست کمک شد.

غلامپور در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد عملیات احیای چاه اصلی کوچصفهان انجام شده است، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان وقت امروز این چاه به مدار بازگردد.

وی ادامه داد: در این مدت با همکاری و مشارکت استان‌های معین، سپاه قدس و نهادهای استانی ۱۴ تانکر آبرسانی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار لیتر برای حل مشکل مشترکان آبرسانی انجام شده است.

غلامپور همچنین به توزیع ۳۰ هزار بسته آب در میان شهروندان کوچصفهانی اشاره و اضافه کرد: عملیات اجرای خط انتقال تصفیه خانه به سمت کوچصفهان نیز مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار