کد خبر : 17559
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1396- 13: 18

قهرمانی نوجوان گیلانی به همراه تیم ملی والیبال ایران

قهرمانی نوجوان گیلانی به همراه تیم ملی والیبال ایران

والیبالیست گیلانی تیم ملی نوجوانان ایران به همراه تیم ملی موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی گیلانستان، مهران فیض امام‌دوست والیبالیست گیلانی تیم ملی ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به همراه تیم ملی ایران در سکوی نخست این بازی‌ها قرار بگیرد.

فیض امام دوست در پست سرعتی زن و به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن این رقابت‌ها توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد. وی در بازی فینال نیز امیرحسین توخته مصدوم شد و توانست نقش بسزایی در قهرمانی نوجوانان ایران داشته باشد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال موفق شد تیم قدرتمند روسیه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و برای دومین بار مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پیش از در سال ۲۰۰۷ موفق به کسب مقام قهرمانی این بازی‌ها شد.

نوجوانان ایران برای رسیدن به فینال بازی‌ها هفت پیروزی پیاپی مقابل رقیبان جهانی به دست آوردند تا شاگردان محمد وکیلی قاطعانه به فینال صعود کنند. بلندقامتان ایران در دور مقدماتی به ترتیب تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک را شکست دادند سپس در دو دیدار پلی آف تیم‌های ترکیه و برزیل را قاطعانه و با نتیجه سه بر صفر شکست دادند. شاگردان ربیعی در دیدار نیمه پایانی نیز کره جنوبی را قاطعانه و با نتیجه سه بر صفر شکست دادند و رهسپار فینال شدند.

گفتنی است پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رده سنی زیر پانزده سال از تاریخ ۲۷ مردادماه تا پنجم شهریورماه به میزبانی رفاع بحرین برگزار شد و تیم‌های ملی ایران، روسیه و ژاپن به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

مجید عباس خواه از گیلان نیز به‌عنوان فیزیوتراپ تیم ملی نوجوانان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی می‌کرد. سرمربی گری تیم ملی نوجوانان ایران بر عهده محمد ربیعی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار