کد خبر : 207
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

قهرمان گیلانی کاراته آسیا از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد

قهرمان گیلانی کاراته آسیا از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد

قهرمان گیلانی کاراته آسیا، گفت: با کسب سمت سرمربیگری تیم نوجوانان و خدمت به کاراته در این سنگر از تیم ملی و ورزش قهرمانی خداحافظی کردم.

به گزارش درگیلان، سعید حسنی پور در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به فعالیت ورزشی خود، اظهار کرد: با کسب سمت سرمربیگری تیم نوجوانان و خدمت به کاراته در این سنگر از تیم ملی و ورزش قهرمانی خداحافظی کردم.

وی تصریح کرد: خداحافظی از عرصه ملی به منزله پشت کردن به ورزش ایران و مسیر حرفه ای ورزش نیست، بلکه همچنان در این اردوگاه تلاش خود را برای تقویت بدنه ورزش کاراته گیلان و کشورم انجام می دهم.

قهرمان گیلانی کاراته آسیا با تأکید بر اینکه سمت سرمربیگری تیم ملی کاراته جوانان جبهه ای دیگر برای خدمت به ورزش ایران است، اضافه کرد: مربیگری سنگر استحکام سازی بدنه تیم های ملی به خصوص در رده های پایه است و من هم در این راه اندوخته های خود را در قالب تجربه حضور در میادین بین المللی معتبر در اختیار ورزشکاران می گذارم.

حسنی پور در خاتمه با کالبدشکافی بدنه و محتوای ورزش کاراته در ایران، خاطر نشان کرد: پتانسیل های فراوانی در گیلان و در مقیاسی وسیع تر در ورزش کشور در رشته کاراته فعال وجود دارد که باید از سوی کمیته استعدادیابی شناسایی و به عرصه ملی معرفی شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار