کد خبر : 25125
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397- 24: 21

قوه‌قضاییه با حامیان مدیران بازداشت‌شده برخورد کند/ ناراحتی مردم از فساد و رانت‌خواری در بین برخی مدیران گیلان

قوه‌قضاییه با حامیان مدیران بازداشت‌شده برخورد کند/ ناراحتی مردم از فساد و رانت‌خواری در بین برخی مدیران گیلان

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت برخی از رجال سیاسی استان از مدیران بازداشت‌شده گفت: از قوه قضاییه انتظار داریم در کنار برخورد قاطع با مدیران بازداشت‌شده مفسد با حامیان آن‌ها نیز برخوردی جدی کرده و از آن‌ها علت این حمایت را جویا شود.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی در گفت‌وگویی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس قانون جمهوری اسلامی حق تخلف، رانت‌خواری، فساد و مافیابازی ندارند اظهار کرد: مردم از تخلف، رانت‌خواری، فساد و مافیابازی مدیران بعضی از دستگاه‌های اجرایی بسیار ناراحت هستند.

وی با اشاره به حمایت برخی از رجال سیاسی استان از مدیران بازداشت‌شده تصریح کرد: اشخاصی که از مدیران متخلف دستگاه‌های اجرایی که حقوق مردم و بیت‌المال را ضایع کرده‌اند حمایت می‌کنند باید در این خصوص به مردم پاسخ‌گو بوده و بگویند به چه دلیل از مفسد و شخص رانت‌خوار حمایت کرده‌اند؟

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان حمایت برخی از رجال سیاسی استان از مدیران بازداشت‌شده متخلف را موضع گرفتن در برابر دستگاه قضا دانست و گفت: از قوه قضاییه انتظار داریم در کنار برخورد قاطع با مدیران بازداشت‌شده مفسد با حامیان آن‌ها نیز برخوردی جدی کرده و از آن‌ها علت این حمایت را جویا شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراکنی برخی از رجال سیاسی استان در حمایت از مدیران بازداشت‌شده متخلف افزود: اشخاصی که از مفسدین اقتصادی و متخلفین دستگاه‌های اجرایی حمایت می‌کنند به جای پاسخ‌گویی به نماینده مردم به دنبال حاشیه‌سازی و کتمان حقیقت هستند.

داداشی یکی از وظایف نمایندگان مردم در خانه ملت را مبارزه با فساد دانست و بیان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم در خانه ملت اسامی شرکت های اقتصادی که به صورت پوششی با مدیران متخلف استان فعالیت می کنند را در روزهای آینده در اختیار مردم قرار می دهم تا مورد قضاوت مردم و دستگاه  قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار