کد خبر : 12642
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396- 56: 17

قوچعلی شهرمان بی درنگ پاسخ زنان را می دهد اما به شورای شهر نه!

قوچعلی شهرمان بی درنگ پاسخ زنان را می دهد اما به شورای شهر نه!

قوچعلی شهرمان که روزهای آخر خود را طی می کند در ادامه هرزه گویی هایش ، یک بانوی معلم را وارد بازی های کثیفش کرده است که از طریق آن هم بتواند بازی جدیدی را در شهر آغاز کند و هم با قرار دادن آن بانوی لیست حادث در مقابل با من، برای ایشان شهرت خریداری کند تا بلکه بتواند آرای شهروندان را بدست آورد.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، محمود باقری خطیبانی در یادداشتی نوشت:

قوچعلی شهرمان که روزهای آخر خود را طی می کند در ادامه هرزه گویی هایش ، یک بانوی معلم را وارد بازی های کثیفش کرده است که از طریق آن هم بتواند بازی جدیدی را در شهر آغاز کند و هم با قرار دادن آن بانوی لیست حادث در مقابل با من، برای ایشان شهرت خریداری کند تا بلکه بتواند آرای شهروندان را بدست آورد . من اصولا قصد نداشتم به احترام جامعه زنان و معلمان به این خانم پاسخ بگویم و به همین دلیل سکوت کردم اما ظاهرا سکوتم باعث سوءاستفاده قوچعلی شهرمان و سرکار خانم شده است ؛ بنابراین، پاسخ خانم حقدوست را جداگانه داده ام و منتشر می شود و پاسخ هرزه گویی آن دیگری را به شرح زیر و برای اطلاع شهروندان منتشر می کنم:

۱- طبق اطلاعاتی که به من رسیده است شهردار و باند مرتبط با وی در یک جلسه ای به این تصمیم می رسند که مهم ترین عامل مزاحم شهردار محمود باقری است و ایشان در شورای چهارم با تمام قدرت در مقابل اقدامات شهردار ایستاد و اگر مجددا رای بیاورد امکان شهردار شدن ثابت قدم منتفی است ؛ بنابر این باید به هر طریقی از سر راه برداشته شود و انتخابات پیش روی شوراها، بهترین زمان برای تخریب محمود باقری و کم کردن شانس انتخاب مجدد وی در شوراست . در این جلسه به خانم سکینه حقدوست می گویند که شما در درگیری رسانه ای با باقری مشهور می شوید و مردم خواهند گفت که این خانم چه کسی است که در مقابل او ایستاده است ؛ بنابراین، مردم به شما روی خواهند آورد .  دو نامه خانم حقدوست  به شهردار و هیئت نظارت پیرامون دو موضوع استفاده از ساختمان شهرداری برای فعالیت انتخاباتی و جریمه ماده ۷۷ در چاره چوب همین دستورالعمل باند حادث به رهبری قوچعلی شهرمان است و حتی این مکاتبات را نوشته و با امضای ایشان ارسال کرده اند.

۲- در خصوص استفاده از ساختمان شهرداری قبلا از سوی رییس محترم شورای شهر توضیحات لازم ارایه گردیده است و این مکان در اختیار شورای شهر رشت بوده است نه شخص محمود باقری این که این مکان تعطیل بشود یا نشود به من ارتباطی ندارد اما ارتباط دادن اتاق متعلق به شورا به من صرفا برای جوسازی است و فرار از تخلفات متعدد شهردار در انتخابات است . پرسشم از سرکار خانم حقدوست ایم است آیا شما شخصا خبر دارید که من در مکان مورد نظرتان ، کار انتخاباتی کرده ام ؟ سندی هم دارید؟ اگر به خاطر این تهمت از شما شکایت بکنم می توانید پاسخ دهید ؟ .  بیشترین نگرانی من این است چرا باید یک بانوی معلم خود را در معرض سوء استفاده سیاسی فردی قرار دهد که به هیچ چیز پایبند نیست ؟! این خانم محترم که به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها نامه نوشته ایا می داند محمود باقری تاکنون چند نامه سرگشاده به استاندار محترم و دیگر نهادهای نظارتی مبنی بر تخلفات شهردار در استفاده از امکانات و موقعیت شهرداری به نام کاندیدهای لیست حادث نوشته است؟

۳- سرکار خانم سکینه حقدوست که در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بند ب ۳ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد سال ۱۳۹۰، درخواست داشته اند” اطلاعاتی پیرامون بدهی آقای محمود باقری خطیبانی، عضو محترم شورای شهر رشت بابت یک ساختمان مسکونی- تجاری شفاف سازی کند” ، اگر صداقت دارید و ابزار منازعه شهردار با من نشده اید آیا حاضرید طبق همین قانون از شهردار بپرسید چرا قرارداد شهرداری با شرکت داریک نوین ، شرکت پل شیر، انحراف ۴۰۰ درصدی در پروژه پیاده راه فرهنگی ، خرید لوله و موزاییک و  …. و بیش از ۶۰ میلیارد تومان تهاتر با اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی تهاتر با بعضی از اعضای کنونی شورای شهر و حتی تعمیر منزل یکی دیگر ازاعضای شورا را نه به روزنامه ها بلکه به نهاد بالادست شهرداری یعنی شورای شهر نمی دهد ؟ اگر چنین نامه ای را من و مردم دیدند باور خواهند کرد که شما بانویی راستگو و برای دفاع از حقوق معلمان و شهروندان در پارلمان شهری با کسی معامله نخواهید کرد و اگر غیر این است شک نکنید که جامعه بزرگ زنان و معلمان شمارا طرد خواهند کرد و مهر وابستگی شما به شهردار از ذهن شهروندان پاک نمی شود .

۴- تاکنون شهردار دروغگوی رشت چند نامه در باره بدهکاران دانه درشت به شهرداری منتشر کرده است و در کدامیک از این نامه ها از کسی نام برده است؟ . معنای بدهکاران دانه درشت هم مشخص است و آیا محمود باقری بر فرض محال اگر نقطه ضعفی داشت بدهکار دانه درشت است؟ بدهکاران دانه درشت حرمت دارند و محمود باقری عضوی شورای شهر نه ؛ زیرا شهردار به دنبال انتقام گیری است . آیا شک نباید کرد که اگر مشکل داشتم این حراف هرزه گو ، گریبان می درید و آبرو می برد ؟!

اما در خصوص پرونده ماده ۷۷ باید عرض کنم که بنده پایان کار گرفته ام و به کسی پایان کار می دهند که بدهی نداشته باشد ؛ بنابر این صریحا عرض  می کنم من هیچ بدهی به شهرداری ندارم و کلیه عوارض متعلقه را پرداخت کرده ام . اما شهروندان خواهند پرسید که چرا کمیسیون ماده ۷۷ مرا به ۳۶ میلیون تومان جریمه محکوم کرده است . واقعیت این است که شهردار رشت پس از این که شهردار شد در اولین اقدام برای تسویه حساب سیاسی به سراغ پرونده ساختمانی ام رفت و آن را از شهردار منطقه گرفت و پرونده ام کلا مفقود شد . من جپچن از نیات شوم شهردار آگاه بودم چند بار در صحن علنی شورا گفتم که پرونده ساختمانی ام در کشوی میز شهردار است . شهردار در این خصوص پرونده سازی کرده تا فقط بگوید محمود باقری که دم از مبارزه با فساد می زند خودش اهل زد و بند است و حقوق شهرداری را نمی دهد . به هر حال تاکنون چیزی به من ابلاغ نشده است و من مطیع قانونم و منتظر داوری نهایی می مانم اما مردم بدانند که ۲۳۰ هزار واحد مسکونی و تجاری در شهر وجود دارند که ممیزی نشده اند و شهردار رشت در بین این ۲۳۰ هزار واحد و دانه درشت های بانکی و با پرونده سازی مرا در اولویت کارهایش قرارداده است که می تواند مایه نشاط باشد . منزل بنده در کمربندی رازی است و همانند شهردار بالا نشین شهر نیستم و با احتکار روغن و تورم ۴۰ میلیارد تومان سرمایه ندارم . کارمند بازنشسته استانداری هستم. شرکت اقتصادی ندارم . پیمانکار نیستم.تهاتر نکرده ام با شعار توسعه ، دزدی نمی کنم و برای رفقای پیمانکارم در شهرداری پروژه تعریف نمی کنم تا منافع عمومی حفظ شود؟!. دفتر سرمایه گذاری شهرداری را بنگاه معاملاتی نکرده ام و آن در اختیار شرکت داریک نوین قرار نداده ام و …

۵- بازی های کودکانه شهردار همانند کسی است که دزدی می کرد و در عین حال فریاد آی دزد  آی دزد سر می داد  . شهرداری که به راحتی دروغ می گوید و به دیگران برچسب می زند ، می تواند نه به اعضای شورا و مردم بلکه فقط به خانم حقدوست که خیلی متقاضی شفاف سازی طبق قانون است بگوید که مشاور عالی اش که کاندید شورای شهر رشت است چگونه از امکانات و موقعیت شهرداری برای تبلیغاتش استفاده می کند و برنامه تبلیغاتی اش در حوزه حمل و نقل درون شهری و ویژه تاکسی داران را ارسال می کند : […] حل و سازماندهی به وضعیت مسافربرهای شخصی ، رایزنی و جلب حمایت و همکاری پلیس راهور با ناوگان تاکسیرانی ، فعال کردن دوربین های نسب تخلف در شهر و ورودی های پیاده رو ، نوسازی ناوگان تاکسیرانی با مساعدت و خرید خودروهای منطقه آزاد انزلی ، ارایه طرح سختی کار در بیمه تاکسی داران به مراجع ذی صلاح ، تاسیس صندوق حمایت از تاکسی داران و تاسیس خانه تاکسی و … . دیدید دم خروس خیلی زود بیرون می زند و … ؟! . منتظرم خانم حقدوست نامه تخلفات مشاور شهردار و شهردار را به هیئت نظارت ارسال و در رسانه ها منتشر کند.

۶- قوچعلی هیچ هویتی ندارد تا به آن بنازد و آن کسی که از نداشته هایش تعریف می کند معلوم است که کیست؟ یک آدم عقده ای و روانی که فقط شهوت قدرت و مال اندوزی دارد و به رغم این که می گوید من ۴۰ میلیارد سرمایه دارم در واقع هیچی ندارد و بانک ها به خاطر بدهی ، تملک کرده اند . چک های برگشتی اش که دیگر گفتن ندارد و … شهردار محصول معامله عده ای از شورای شهر کنونی با شهردار است . آنان شهر و منافع مردم را به اندک مبلغی چون به کارگیری دوستان و تهاتر ، ماشین ، بن و …  فروختند . شهرداری که بدون اخذ صلاحیت از نهادهای قانونی و تنها به اضطرار سفر رییس جمهور محترم به گیلان و با وتوی وزیر محترم کشور شهردار رشت شد نباید از صلاحیت های نداشته اش سخن بگوید . دست و پا زدن های این روزها هم فایده ای ندارد و کار با اجاره کردن ستادها و چاپ بنر و پوستر مجانی برای اعضای لیست حادث هم حل نمی شود و … منتظر بمانید بزودی همه چیز روشن می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردمحله سه شنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

سخن کز دل برآید لاجرم بردل نشیند…احسنت.

رفتن به نوار ابزار