کد خبر : 310
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

قیمت کالاهای پر مصرف ماه رمضان در گیلان اعلام شد

قیمت کالاهای پر مصرف ماه رمضان در گیلان اعلام شد

کمیته نرخ گذاری کمیسیون نظارت بر بازار گیلان نرخ کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش «درگیلان»، مجید زیرک در نشست کمیته فرعی نرخ گذاری کمیسیون نظارت بر بازار گیلان با اشاره به اعلام قیمت برخی کالاهای پر مصرف در گیلان، اظهار کرد: در این کمیته که با حضور نمایندگان دستگاه های عضو کمیسیون نظارت تشکیل شد، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در مرکز استان گیلان ۹۲۰۰ تومان ، درجه دو ۸ هزار تومان و درجه سه ۷ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: قیمت هر کیلو هلیم درج یک ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و هلیم درجه دو ۹ هزار و ۵۰۰ تومان در شهرستان رشت در نظر گرفته شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، افزود: قیمت هر کیلو آش نیز برای واحدهای صنفی درجه ممتاز ۱۴ هزار تومان، واحدهای درجه یک ۱۲ هزار تومان و واحدهای درجه دو ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

زیرک افزود: مقرر گردیده اتحادیه های ذیربط شهرستان رشت نسبت به اطلاع رسانی مناسب به واحدهای صنفی ذیربط جهت رعایت نرخ گذاری صورت گرفته اقدام لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در سایر شهرستان های گیلان نیز مقرر شده با تصمیم کمیسیون های نظارت و متناسب با مرکز استان، نرخ گذاری اقلام مذکور صورت گرفته و اعلام شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهروندان گیلانی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت نرخ های مصوب اعلام شده توسط واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان و یا از طریق واحدهای بازرسی اتاق های اصناف در سراسر گیلان اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار