کد خبر : 19129
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396- 44: 22

لحن بی‌ادبانه و توهین‌آمیز نماینده رشت + سند/ جعفرزاده: فرصت بچه بازی ندارم!

لحن بی‌ادبانه و توهین‌آمیز نماینده رشت + سند/ جعفرزاده: فرصت بچه بازی ندارم!

جعفرزاده گفت: فرصت پاسخ گویی به لجن پراکنی یالانچی سابق یکی از مقامات سیاسی در فضای مجازی را ندارم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با توجه به گستردگی انتقادات نسبت به عملکرد غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی احدی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بعد از امضای نامه حمایت از سران فتنه، وی مجبور به پاسخ گویی به منتقدانش پیرامون مشکلات فرهنگیان گیلان در فضای مجازی شد.

جعفرزاده در یکی از مصاحبه هایش این چنین سخن گفت:

کاشف اسرار– نماینده مردم رشت در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی درباره اتهامات صورت گرفته علیه وی در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی به معلمین بانو حق التدریسی تجمع کننده طی روزهای گذشته، گفت: فرصت پاسخ گویی به لجن پراکنی یالانچی سابق یکی از مقامات سیاسی در فضای مجازی را ندارم.

جعفر زاده ایمن آبادی، عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ابراز امیدواری کرد خداوند این افراد را به راه راست هدایت کند،

 

وی تاکید کرد:بنده خیلی فرصت بچه بازی و پاسخ گویی به لجن پراکنی ها در فضای مجازی را ندارم و آنان افرادی کوچکی هستند و فقط بلد هستند بی تقوایی کنند.

این مقام سیاسی،تصریح کرد: تمام انرژی بنده برای خدمت کردن برای مردم به عنوان ولی نعمتان گذاشته شده و ضمن این که مردم با بد اخلاقی ها،بی تقوایی ها و رفتارهای تخریب کننده توسط افراد کوچک چرت و پرت هایی نوشته می شود آشنایی دارند.

جعفر زاده ایمن آبادی،خاطر نشان کرد:مردم می دانند چه کسی تلاش می کند و چه شخصی پشت کامپوتر نشسته دارد با آبرو و حیثیت مردم بازی می کند.”

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس سه شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

آقای جعفرزاده «تمام انرژی بنده برای خدمت کردن برای مردم به عنوان ولی نعمتان گذاشته شد » لطفا نمونه هایی از خدمات خود به مردم یا ولی نعمتان خود را بیان کنید تا مردم ببینند که آیا شما در عالم شهود کاری انجام داده اید نه در عالم غیب و یا در جهان تخیلات خود !!!؟

سید سه شنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

سید
در عالم شهود !چندماه قبل از انتخابات فعالیتها شروع میشود به این مدرسه وان روستا دراین مراسم وان افتتاح ووجه نقد برای پر شور شدن انتخابات!؟

رفتن به نوار ابزار