کد خبر : 19866
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1396- 48: 15

لرزش قلوب استکبار جهانی با حرکت عظیم ملت‌های مسلمان در اربعین/ خروش ملت‌های مسلمان در اربعین همانند جوشش مردم در انقلاب اسلامی است

لرزش قلوب استکبار جهانی با حرکت عظیم ملت‌های مسلمان در اربعین/ خروش ملت‌های مسلمان در اربعین همانند جوشش مردم در انقلاب اسلامی است

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر لرزش قلوب استکبار جهانی با حرکت عظیم ملت‌های مسلمان در اربعین بیان کرد: خروش ملت‌های مسلمان در اربعین همانند جوشش مردم ایران در انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، نظر علی علیزادهدر گفت‌وگویی، اربعین حسینی را یکی از حرکت‌های عظیم بعد جهانی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: همان‌گونه که انقلاب اسلامی در ایران متأثر از فرهنگ عاشورا بود، دنیا هم شاهد انقلابی پور شورتر از ایران اسلامی با آغاز اربعین حسینی است.

وی حضور حدود ۳۰ میلیون زائر حسینی در اربعین را حائز اهمیت دانست و افزود: حرکت عظیم اربعین حسینی یک حرکت عاشورایی دیگر است و شاهدیم که اجماع انقلابی ملت‌های مسلمان روزبه‌روز پرشورتر می‌شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به انسجام ملت‌های مسلمان در کربلا و تاکید بر اشتراکات مذهبی گفت: دنیا شاهد است که انقلاب اسلامی جهانی در حال شکل‌گیری است و مطمئناً هدایت امام عصر(عج) هست که این حرکت عظیم رقم می‌خورد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به سکوت رسانه‌ای غرب از این اجماع بین‌المللی مسلمانان خاطرنشان کرد: امپراتوری رسانه‌ای غرب در مقابل این حرکت منسجم ملت‌های ملمان سکوت کرده است و گسترده شدن سال‌به‌سال این حرکت خودجوش و پرشور را نادیده می‌گیرد.

علیزاده با اذعان به این نکته که عالمان، فرهیختگان و نخبگان جهانی اعم از دین‌دار و بی‌دین از این حرکت سلمانان غافل نیستند، بیان کرد: خیره شدن انظار جهانی به حرکت عظیم اربعین بیانگر این است که انقلاب اسلامی در حال یافتن جایگاه اصلی خود در جهان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کنار همه تهدیدهای امنیتی کشور عراق در حال رقم خوردن است، گفت: راهپیمایی مردمی و خودجوش اربعین در حالی شکل می‌گیرد که مرد و زن، پیر و جوان، سالم و معلول در کنار یکدیگر هستند و در صفوف به هم تنیده که در راستای اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان هست به کربلا می‌رسند.

دبیر جبهه مردمی نیروی‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی به‌یقین دل استکبار جهانی را لرزانده است، تصریح کرد: جنایتکاران دنیا اعم از استکبار جهانی، نیروهای تکفیری و کشورهای عربی و نوکران آمریکا از حرکت ملت‌های مسلمان در کربلا هراس دارند چون حرکت مسلمانان جهان متأثر از حرکت ملت انقلابی ایران است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به حرکت خود خروش ملت‌های مسلمان همچون جوشش مردم انقلابی ایران در راهپیمایی بین‌المللی اربعین گفت: حضور ملت‌ها در راهپیمایی اربعین بیانگر الگو شدن حرکت ملت ایران در زمان انقلاب است و نشان می‌دهد ملت‌های مسلمان یکی پس از دیگری در حال بیدار شدن هستند.

علیزاده با تاکید بر اینکه حضور ملت‌ها و حماسه‌سازان اربعین حسینی در مسیر و امتداد عاشورای حسینی است، افزود: حضور اربعین حسینی لطف خداوند بزرگ به ملت‌های مسلمان هست و زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است.

وی برجهانی شدن و فراگیر شدن حرکت عظیم اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و امیدواریم روزی این راهپیمایی به سمت مسجدالاقصی منتهی شود و ملت‌های مسلمان پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی‌اش بدهند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار