کد خبر : 74709
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه برای تقویت فعالیت‌های مسجدی

لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه برای تقویت فعالیت‌های مسجدی

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه کانون‌های منتخب گیلان باید توانمندی‌های خود را در رویداد ملی فهما با بارگذاری مستندات مرتبط به نمایش بگذارند بر لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه برای تقویت فعالیت‌های مسجدی تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» امروز (پنج شنبه، ۲۳ دی) در وبینار توجیهی منتخبین رواق‌های استان گیلان اظهارکرد: ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در ۱۲ رواق به مرحله کشوری سومین رویداد ملیفهما راه یافتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه کانون‌ها باید تا ۲۴ دی‌ماه تمام مستندات مورد نظر را در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کنند افزود: این مستندات باید نشان‌ دهند که کانون در رواق مورد نظر به سمت جذب منابع و خودکفایی حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه مستندات پیوست رسانه‌ای نشان دهنده بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در فعالیت‌های کانون است تصریح کرد: مستندات جاذبه هنری بر استفاده از ابزار و عناصر هنری برای جذب و تاثیر گذاری بر مخاطب تمرکز دارد.

رضوانی‌نژاد کادرسازی و تربیت نیرو را از مستندات نگاه تشکیلاتی عنوان کرد و بیان داشت: در مستندات مسجدمحوری، مستنداتی که نشان دهنده فعالیت کانون مرتبط با مسجد و ماموریت‌های آن در طول سال است، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه کانون‌های منتخب گیلان باید توانمندی‌های خود را در رواق‌ها با بارگذاری مستندات مرتبط به نمایش بگذارند تاکید کرد: در سومین رویداد ملی فهما برنامه‌های اجرا شده کانون‌ها در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به ثبت رسید.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خاطرنشان کرد: بچه‌های مسجد باید با ابزار رسانه و هنر فعالیت‌های مسجدی را توسعه داده و تقویت کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار