کد خبر : 88206
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۳

بدهی شورای ششم به مردم؛

لزوم انتخاب شهرداری متخصص و بومی/ رشت خسته دیگر توان آزمون و خطا ندارد

لزوم انتخاب شهرداری متخصص و بومی/ رشت خسته دیگر توان آزمون و خطا ندارد

شهر رشت در سال‌های اخیر از بس رنج و عذاب کشیده که دیگر فرصت و توان آزمون و خطا با شهرداری کم تجربه و غیربومی را ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، این روزها رشت در آستانه انتخاب دوباره شهردار می‌باشد؛ پروژه‌ای تکراری و همیشگی در ادوار شوراهای شهر رشت که جز عصبانی و کلافه کردن مردم هیچ منفعتی را برای شهر به همراه نداشته است.

رفت و آمد های پیاپی شهرداران و استیضاح تا باقی نگذاشتن چاره ای جز استعفا برای شهرداری که مشغول به کار است، اتفاق تازه ای نیست و بی تردید باید گفت همین موارد موجب شده شهر رشت به رکورددار عزل و نصب شهرداران در کشور شناخته شود‌.

این رفتار شورای شهر و دخالت های ریز و درشت نهاد های مختلف و دست های پنهان چنان از اعتبار رشت کاسته که هرکس به خود اجازه می دهد تا برای کاندیداتوری منصب شهردار رشت از سراسر کشور رزومه داده و لابی کند.

اما خواست مردم این شهر در طی این سالها خصوصا در شورای پنجم و ششم کمتر مورد توجه قرار گرفته است و گویی هر عضو‌ شورا سوار بر اسب امیال خود وقعی به خواست و مصلحت مردم رشت نمی گذارد.

در کوچه به کوچه رشت که قدم می‌زنیم مردم انتظار شهردار متخصص بومی و رشتی را می کشند و بیراه هم نمی گویند چون هر اتفاق مثبت عمرانی، سازندگی و آبادانی هم که در رشت افتاده را ماحصل وجود شهردار بومی متخصص دانسته و از شهرداران بومی هیچ اثری ماندگار در ذهن ندارند.

مردم رشت هنوز خاطرات شهرداران غیر بومی که از شهرهای کوچک و بدون رزومه به این شهر آمده و حتی اسم خیابان های رشت را هنگام رفتن یاد نگرفته بودند و جز ضرر و تحقیر مردم رشت کاری نکرده بودند را از یاد نبرده اند.

بی شک این شورا بدهکار خواست مردم است و حال که ایشان نام شورای انقلابی را هم با خود به یدک می کشند باید بدانند دیگر فرصتی نیست که احیانا گزینه‌ای ضعیف و بی‌تجربه را به جای شهردار بومی و متخصص بر سر کار آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار