کد خبر : 70286
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400- 07: 11

رئیس شورای شهر رشت:

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با حوادث احتمالی فصل پاییز در رشت

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با حوادث احتمالی فصل پاییز در رشت

رئیس شورای شهر رشت بر لزوم برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی با شروع فصل پاییز در رشت از سوی شهرداری این شهر تأکید کرد.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و آغاز بارش‌ها، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی گیلان و بارش باران و وزش باد باید تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادثی اتخاذ و پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادثی همانند سقوط درخت انجام شود، افزود: رفاه حال شهروندان و ممانعت از ایجاد مشکل برای آنها در اولویت قرار دارد.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه با تاکید به اینکه شهرداری‌های مناطق و سازمان سیما، منظر و فضای سبز نسبت به هرس درختان و شاخ و برگ‌های آنان اقدام کنند، گفت: در سال‌های گذشته شاهد بروز چنین اتفاقاتی در زمان بارش باران و وزش باد بودیم و که باید برنامه ریزی درستی برای پیشگیری از این اتفاقات در سال جدید انجام شود.

وی همچنین به پروژه جمع آوری روان آب‌های سطحی در رشت اشاره و اضافه کرد: در بارندگی اخیر ۱۹ نقطه از رشت دچار آبگرفتگی شد و با توجه به شروع فصل بارندگی، انتظار می‌رود شهرداری رشت با رفع مشکل نقاط آبگیر در این شهر، از این بابت نیز خاطر شهروندان را آسوده نماید.

کارگرنیا با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت تمام تلاش خود را به منظور رفاه و آسایش شهروندان در حوزه مدیریت شهری انجام می‌دهند، تصریح کرد: کاستی‌های فراوانی در رشت وجود دارد اما شورای شِشم و شهرداری رشت عزم خود را به منظور برطرف کردن مشکلات و رفع کاستی‌ها به کار گرفته‌اند و در این مسیر نیازمند همراهی شهروندان نیز هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار