کد خبر : 74754
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400- 04: 14

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دهه فجر

لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: از ظرفیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ها در ایام دهه فجر استفاده شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به فعالیت ۲۲ کمیته در قالب این ستاد، اظهار کرد: تشکیل کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر با مسئولیت اداره‌کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز به ایده‌های نو، خلاقانه و هنرمندانه و بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی برای تبیین آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز دارد، گفت: ایجاد شور و نشاط نیز باید در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام اشجری با تأکید بر لزوم ساخت و نصب یادمان‌ها و یاد بوده‌ای متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی در میادین بزرگ و پرتردد شهرها، تصریح کرد: اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی در فضای تبلیغات شهری و همچنین در رسانه‌ها و فضای مجازی به شهروندان معرفی شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر اهمیت فضاسازی و ایجاد جلوه‌های بصری شهری همچون نصب پرچم، چراغانی و آذین بندی در میادین، بلوارها، خیابان‌ها، اماکن و محلات تاکید کرد و گفت: با انجام خدمات شهری رایگان و یا با تخفیف ویژه در ایام‌الله دهه فجر کام شهروندان شیرین‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و ورزشی زیرمجموعه شهرداری‌ها، اظهار کرد: زمینه‌های فعالیت‌های فوق‌برنامه و پررنگ‌تر تشکل‌های مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های مذهبی در ایام‌الله دهه فجر فراهم شود.

حجت‌الاسلام اشجری به اهمیت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در حومه شهرها و مناطق کمتر برخوردار اشاره و تأکید کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و باید زمینه مشارکت و حضور همه اقشار جامعه فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: استقرار میز خدمت با حضور شهرداران در میعادگاه‌های نماز جمعه به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات شهروندان از اقدامات خوب کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی اضافه کرد: نباید از ظرفیت فضای تبلیغی بیلبوردها، استندها، واتربندها و تلویزیون‌های شهری به‌منظور انعکاس دستاوردهای چهل و سه ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی غفلت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در فضاسازی و تبلیغات شهری ایام‌الله دهه فجر، پویایی انقلاب اسلامی جلوه‌گر باشد، گفت: در برنامه‌ریزی‌های کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری به همزمانی پنجمین روز دهه فجر با سالروز شهادت امام هادی (ع) و ضرورت حفظ شأن این روز توجه ویژه شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار