کد خبر : 82265
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401- 08: 15

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور:

لزوم تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران

لزوم تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه منسجم برای ریشه یابی بحران ها گفت: دولت و مجلس در ساماندهی مدیریت بحران همسو هستند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، رضا کریمی پیش از ظهر شنبه در نشست مدیریت بحران گیلان اظهار کرد: گیلان در کنار سرسبزی و مواهب طبیعی با برخی بحران‌ها مواجه است.

 

وی با اشاره به مطالبات و چالش‌های گیلان در بخش مدیریت بحران افزود: پیشگیری از بحران در اولویت دولت و ستاد مدیریت بحران قرار دارد.

 

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مردم بهترین قاضی عملکردها هستند، گفت: در شرایط بحران و چالش‌ها مردم عملکرد مدیران را ارزیابی می‌کنند و نمره می‌دهند.

 

کریمی با اشاره به همسویی دولت و مجلس در راستای سامان بخشی به مدیریت بحران بیان کرد: مجلس و دولت در کنار هم می‌توانند از چالش‌ها و بحران‌ها موفق عمل کنند.

 

وی با تاکید بر تدوین برنامه‌ای منسجم در ریشه یابی بحران‌ها، افزود: برنامه منسجم و هدفمند برای ریشه یابی چالش‌ها و بحران‌ها تدوین شود.

 

معاون امور آمادگی و مقابله ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها خود را مدیر بحران بداند، گفت: برگزاری مانورهای آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای آمادگی بحران ضرورت دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار