کد خبر : 40390
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398- 28: 11

در تجلیل از خبرنگاران فومن مطرح شد:

لزوم تعامل روسای دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران

لزوم تعامل روسای دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران

مراسم تجلیل از خبرنگاران در فومن برگزار شد و مسئولان خواستار تعامل و همکاری بیشتر روسای دستگاه‌هیا اجرایی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شدند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری عصر شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان فومن که سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاران سربازان عرصه آگاهی و اطلاعات رسانی هستند، اظهارکرد: خبرنگاران جامعه را با حقیقت آشنا می کنند.

وی بر لزوم تعامل مسئولان با خبرنگاران تأکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید با خبرنگاران همراه باشند عدم توجه به این موضوع سبب ایجاد فساد در دو مقطع می شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران از رسالت خود برای تشویش افکار عمومی استفاده نکنند، گفت: خبرنگاران اهل اخلاق و آداب حسنه بوده و از خلاقیت، ضریب خوشی بالا، تیزبینی و نکته سنجی و مسئولیت پذیری برخوردارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام است، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق ندارد برای خدماتی که ارائه می دهد بر سر مردم منت بگذارد.

افتخاری با بیان اینکه نقد و انتقادات باید منصفانه باشد، اظهار کرد: البته ضعف‌های وجود دارد اما رسانه باید در نقد شرایط، تحریم و محدودیت های امروز جامعه را در نظر بگیرد.

خبرنگاران با هر بینش و گرایش سیاسی به امر اطلاع می پردازند

در ادامه این برنامه فرماندار فومن با اشاره به اینکه خبرنگاران به بیان دغدغهها، مشکلات و مطالبات مردم می پردازند، اظهار کرد: خبرنگاران باید به دور از هر گونه گرایش و بینش به امر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بپردازند.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه تلاش می کنیم در یک تعامل با صنف و کانون خبرنگاران از فعالان این عرصه حمایت‌ لازم را انجام می دهیم، گفت: خبرنگاران به افکار بیدار جامعه هستند و برای آگاهی بخشی به جامعه و بیان دغدغه‌های مردم تلاش می کنند.

وی خواستار تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران شد، گفت: بارها دغدغه‌های خبرنگار گفته شده است و فعالان این عرصه باید با عشق و صداقت به این حرفه عمل کرده و اخبار واقعی و درست را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار