کد خبر : 72594
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400- 36: 14

محمد رضا احمدی سنگری:

لزوم حمایت از هنرمندان و ساماندهی بیمه خبرنگاران

لزوم حمایت از هنرمندان و ساماندهی بیمه خبرنگاران

دکتر محمد رضا احمدی سنگری در دیدار با دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی بر لزوم حمایت و ساماندهی بیمه خبرنگاران تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری طی دیدار با دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی که در محل وزارت فرهنگ و ارشاد کشور برگزار شد، درخواست حمایت از هنرمندان و خبرنگاران گیلان زمین را مطرح کرد.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام با اشاره به اینکه گیلان از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ غنی و ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: باید توجه ویژه ای به اصحاب فرهنگ و هنر گیلان به خصوص در حوزه رسانه صورت پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت و ساماندهی بیمه خبرنگاران و افراد شاغل درحرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری افزود: بیمه خبرنگاران جزء حداقل های مطالبات مورد نیاز این قشر پرتلاش هست که باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد تا این مهم محقق شود.

در این دیدار نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام به ظرفیت های فرهنگی و هنری گیلان اشاره کرد و گفت : ایجاد دبیرخانه فیلم فجر در استان گیلان و برگزاری جشنواره ایثار و شهادت به میزبانی استان گیلان و همچنین میزبانی در رویدادهای ملی از گیلان استفاده شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مطالبات جامعه هنری و حمایت از هنرمندان گیلان افزود: باید به اصحاب هنر و فعالین این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از این دیدار بر ضرورت تخصیص اعتبارات برای تعمیر و نگهداری بعضی از ساختمان های ادارات فرهنگ و ارشاد گیلان نظیر سالن های تئاتر و … که بلا استفاده شده اند و نیاز به رسیدگی دارند یا به دلیل کمبود اعتبارات در وضعیت مطلوب قرار ندارند بحث و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار