کد خبر : 6688
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1395- 03: 10

لزوم شناخت جبهه حق و باطل در دنیای امروز/ اگر خطایی از دشمن علیه ایران سر بزند نابودی او حتمی است

لزوم شناخت جبهه حق و باطل در دنیای امروز/ اگر خطایی از دشمن علیه ایران سر بزند نابودی او حتمی است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان شناخت جبهه حق و باطل را ضرورت امروز جامعه دانست و تصریح کرد: اگر خطایی از دشمن علیه ایران سر بزند نابودی او حتمی است.

به گزارش گیلانستان ، سردار نظرعلی علیزاده در یادواره شهدای چهار فریضه روستای کپورچال و حومه انزلی اظهار کرد: راه شهدا را ادامه می‌دهیم و به سیرت آنها پایبند هستیم.

وی افزود: در زیارت عاشورا می‌خوانیم «ما دوست هستیم با دوستان امام حسین(ع) تا قیامت»، این امر به معنای آن است که جنگ با جبهه کفر از ابتدا تا قیامت وجود داشته است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان شناخت جبهه حق و باطل را ضرورت امروز جامعه دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ تعداد کفار زیاد بوده اما هیچ وقت نتوانسته جبهه حق را کامل نابود کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حرف جدیدی در جهان زد، گفت: این انقلاب با شعار و روش جدید بپا خواست و بلوک شرقی و غربی جهان نتوانستند انقلاب پاک ما را تحمل کنند.

علیزاده شعار نه شرقی و نه غربی را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: غربی‌ها بسیار هزینه می‌کنند تا کشف کنند که هویت جمهوری اسلامی چیست و روش کار آن چگونه است اما نمی‌توانند این موضوع را درک کنند زیرا مانند آن را در گذشته ندیدند.

وی با بیان اینکه امام(ره) با انقلاب اسلامی حرکت جدیدی در جهان آغاز کرد، متذکر شد: امام(ره) مستکبران جهان را محکوم و از مستضعفان حمایت کرد و جمهوری اسلامی حرکت جدیدی در راستای تقابل انقلاب اسلامی با جبهه کفر شد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان ادامه داد: طبق فرموده امام(ره) ما برای احیای اسلام جنگیدیم اما صدام برای محو اسلام می‌جنگید و دست‌نشانده مستکبران جهان بود.

وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حضور مدافعان حرم اشاره کرد و متذکر شد: ایشان فرمودند اگر در خارج از مرزها به دفاع نرویم مجبور می‌شویم در داخل مرزهای خود با آنها مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شهدای ما همان شهدای کربلا و دشمنان ما همان یزیدیان هستند، تصریح کرد: عربستان را حامی حقوق بشر اعلام می‌کنند، آیا مردم یمن بشر نیستند، این همه جنایات رژیم صهیونیستی را کسی حرف نمی‌زند و اگر در جمهوری اسلامی اتفاق کوچکی بیفتد همه کفار سر و صدا می‌کنند و موضوع مذکور به معنای نظام سلطه جهانی است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه هدف از جهت‌گیری تمام ظالمان کانون اصلی انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمنان متوجه شدند که در جنگ مقابل نمی‌توانند جمهوری اسلامی را شکست دهند زیرا غربی‌ها می‌دانند اگر خطایی علیه خاک جمهوری اسلامی ایران مرتکب شوند تمام جایگاه آنها در مدت چند دقیقه نابود و با خاک یکسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز دشمنان نمی‌توانند با ما مقابله کنند به جنگ نرم رو آورده‌اند، یادآور شد: هدف دشمنان در جنگ با کشورهای اسلامی، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

علیزاده با تصریح بر اینکه راه ما همان راه دفاع مقدس است، گفت: اخلاص، فداکاری، همدلی و یکپارچگی در دستور کار است.

وی به تذکرات مقام معظم رهبری در راستای فضای پس از برجام اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند پس از برجام دشمن تلاش می‌کند که با دوقطبی کردن فضا، کشور را از راه خود دور کند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان متذکر شد: برخی گرایش‌های سیاسی موجب تشویش شده و این خواسته دشمن است.

وی جهاد را به معنای تلاش دانست و بیان کرد: اگر کاری مقابله با دشمن باشد جهاد است و اگر در عرصه اقتصادی ورود می‌کنند ما نیز باید در عرصه اقتصادی وارد شویم.

فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار