کد خبر : 26549
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397- 11: 17

لزوم معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال حیاتش

لزوم معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال حیاتش

پاکاری با تاکید بر لزوم ارائه کارنامه ای از ۴۰ سال حیات و فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران توسط همه کارگروه ها، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی است.

به گزارش گیلانستان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، ۴ تیر در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به اهمیت مضاعف دهه فجر امسال نسبت به سنوات گذشته، اظهار کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید متفاوت تر از سال های قبل باشد.

وی با اشاره به تشدید هجمه ها و توطئه های دشمن در قبال انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی در مقطع کنونی، افزود: بر ما فرض است که اقدام به ارائه برنامه های ویژه تر و کاربردی تر کنیم که در شان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و به تبع آن در استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین نشست این شورا به ریاست نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شده است.

پاکاری، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اقتصادی، کارگروه رسانه و فضای مجازی، کارگروه روستا و محرومیت زدایی و کارگروه حوزه و روحانیت را از جمله کارگروه های تخصصی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان مسئول کارگروه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه ایثارگران نقش موثر و بنیادی در پیدایش، تکوین، شکوفایی، تثبیت و حفظ انقلاب و مبانی انقلابی داشته اند، گفت: در کارگروه ایثار و شهادت به دنبال ارائه بهترین برنامه ها در قالب مشارکت ایثارگران، تبیین نقش ایثارگران در شکل گیری و تداوم انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ایثارگران به عنوان الگوهای کامل در جامعه هستیم.

تندیس و یادمان شهید «یونس رودباری» ساخته می شود

این مقام مسئول، فراگیری و مردمی بودن را رویکرد اصلی ویژه برنامه های دهه فجر امسال دانست و متذکر شد: باید در اجرای برنامه ها از مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم و از دولتی کردن برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب بپرهیزیم.

پاکاری، با تاکید بر لزوم ارائه کارنامه ای از ۴۰ سال حیات و فعالیت نظام جمهوری اسلامی ایران توسط همه کارگروه ها، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دشمن سیاه نمایی است و می خواهد با نشان دادن ناکارآمدی نظام و دولت این باور را در مردم و به ویژه نسل جوان ایجاد کند که انقلاب و نظام برآمده از آن توانایی و کارایی لازم برای تامین اهداف و خواسته های انقلاب را ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، خواستار مشارکت همه تشکل های ایثارگری در کارگروه ایثار و شهادت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: شهید «یونس رودباری» نخستین شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ است لذا امسال اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی از جمله بازسازی گلزار این شهید بزرگوار و ساخت تندیس و یادمان ایشان خواهیم کرد.

وی در پایان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و یادآور شد: امروزه ایثارگران مصادیق عینی و اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و نسل جدید نیازمند بازشناسی آنان است لذا همه دستگاه ها نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف دارند تا در راه شهدا ثابت قدم و مستدام بمانیم./ ایکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار