کد خبر : 56350
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399- 21: 12

در جلسه شورای شهر انزلی مطرح شد:

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل انزلی به شهرداری

لزوم پرداخت ارزش افزوده از سوی ادارات کل انزلی به شهرداری

در جلسه شورای شهر انزلی اعضای شورا بر لزوم پرداخت ارزش افزوده درآمد ادارات کل مستقر در این شهر به شهرداری تاکید کردند.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به وضعیت میدان اصلی این شهر، گفت: در این زمینه در جلسه فرمانداری بندرانزلی با حضور میراث فرهنگی مقرر شد در یک ماه آینده وضعیت گراند هتل انزلی تعیین تکلیف شود.

موسی زنجانخواه افزود: میراث فرهنگی همچنین مکلف شد در خصوص وضعیت ناهمگون میدان مرکزی شهر و ساختمان‌های مخروبه موجود در آن به دلیل موانع میراثی در مدت سه ماه اقدام و نتیجه را ابلاغ کند.

وی با اشاره به پیگیری تغییر کاربری بناهای شهر در کمسیون ماده ۵، ادامه داد: لایروبی شنبه بازار روگا با حمایت نماینده مردم انزلی و تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی در دست اجرا است.

زنجانخواه با انتقاد از تجاوز به حریم تالاب برخی از مغازه داران خیابان سردار جنگل، تاکید کرد: تجاوزات به حریم این رودخانه از تالاب توسط خود مردم جمع آوری شود در غیر این صورت به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارائه و نسبت به تخریب آن اقدام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود تفاهم نامه‌ای بین این منطقه و بنادر و دریانوردی و مدیریت شهری در خصوص همکاری و کمک متقابل و استفاده شهر انزلی از مزایا و خدمات این منطقه منعقد شود.

درخواست ۵ هزار تن قیر از وزارت کشور برای آسفالت معابر انزلی

در ادامه این جلسه شهردار بندر انزلی با اشاره به درخواست ۵ هزار تن قیر از وزارت کشور، گفت: متأسفانه با وجود کارخانه آسفالت در بندر انزلی معلوم نیست چرا از شهرهای دیگر آسفالت خریداری شده که گاهاً کیفیت مناسبی نیز نداشته است.

سید بدرالدین بدری با اشاره به لایروبی سه ناحیه از شهر برای رفع گرفتگی آبراه‌های معابر شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی، افزود: تلاش می‌شود با کمک شورای شهر در آبادانی بندر انزلی گام برداریم.

وی با اشاره به کاهش هزینه‌های جاری شهرداری، تاکید کرد: فضای سبز شهر در حال احیا به حالت قبل است و پس از چند سال بذر گل و گیاه خریداری و به شهر وارد می‌شود.

بدری ادامه داد: پروژه‌های عمرانی در حال پیگیری است و در خصوص زیباسازی پل غازیان و میدان انزلی هم اقداماتی صورت گرفته و سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد با حفظ میراث فرهنگی تلاش می‌کنیم این پل به فضای زیبای گردشگری برای جذب و ماندگاری بیشتر مسافر تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار